انتشار تصاویر نامزد سابق برای ازدواج با دختر مورد علاقه



رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری مرد جوانی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزدش کرده بود، خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داریوش پورسعید اظهار کرد: خانم جوانی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به این پلیس مراجعه و اعلام کرد فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار عکس‌های شخصی‌ام به همراه تصاویر مستهجن کرده و موجب هتک حیثیتم شده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم سایبری ضمن تشکیل تیم عملیاتی وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند که بلافاصله عامل انتشار را شناسایی و مشخص شد متهم نامزد قبلی شاکی بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ضمن هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به این پلیس احضار و در تحقیقات انجام‌ شده توسط کارشناسان این پلیس لب به اعتراف گشود و گفت که شاکی قبلاً نامزدش بوده و تصاویر و عکس‌های خصوصی توسط شاکی در اختیار وی گذاشته شد که پس از مدتی با هدف خارج کردن دختر جوان از زندگی‌اش و ازدواج با فرد دیگری اقدام به انتشار عکس‌های شخصی او در شبکه‌های اجتماعی موبایلی کرده است.

پورسعید افزود: پرونده تکمیل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان وظیفه ذاتی پلیس فتا را ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: انتشار عکس‌های خصوصی افراد و ارسال هرگونه پیام توهین‌آمیز در فضای مجازی جرم محسوب شده و قانون با ارسال‌کننده آن برخورد خواهد کرد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------