نجات زن همسرکش از چوبه دار



زن جوان که شش سال قبل همسرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، با رای قضات دادگاه کیفری به پرداخت دیه و هشت سال زندان محکوم شد. این زن تصور می‌کرد همسرش مهدورالدم است.

به گزارش جام جم، جلسه رسیدگی به این پرونده دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده، زن جوان به نام نرگس متهم است چهارم مرداد سال 88 شوهر خود را در منطقه امین آباد تهران به قتل رسانده است. زن جوان پس از کشتن شوهرش با ضربه های چاقو، قصد فرار داشت که همسایه ها متوجه موضوع شده و او دستگیر شد.

نرگس در بازجویی به قتل همسرش اعتراف و ادعا کرد، به خاطر آزار همسرش او را به قتل رسانده است. با توجه به اعتراف متهم، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی درباره علت مرگ و سلامت روانی متهم، درخواست مجازات قانونی دارم.

در ادامه مادر مقتول به عنوان اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و برای عروس سابق خود درخواست قصاص کرد.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به نرگس از او خواست به دفاع از خود بپردازد که زن جوان گفت: من در روستا زندگی می کردم و به خاطر آزار برادرم مجبور به فرار از خانه شده و به تهران آمدم. در تهران با مردی به نام سامان آشنا شده و به خانه او در امین آباد رفتم. او مرا به عقد موقت خود درآورد و در خانه او زندگی می کردم. سامان معتاد بود و دوستانش را برای مصرف مواد به خانه می آورد. او پس ازمصرف مواد از حالت عادی خارج شده و دست به هر کاری می ز د. برای رهایی از این وضعیت تصمیم به قتل او گرفتم. فکر می کردم با کارهایی که انجام می دهد مهدورالدم است. به همین دلیل یک شب پس از مصرف موادمخدر به خواب رفت و من با چاقو چند ضربه به او زدم. قصد فرار داشتم که همسایه ها متوجه شدند.

نرگس در آخرین دفاعیات خود در حالی که گریه می کرد، گفت: من از کار خود پشیمان هستم، اما برای رهایی از دستان او مجبور به این کار شدم.

پس از دفاعیات نرگس و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و نرگس را به پرداخت دیه و هشت سال زندان محکوم کردند.
 اخبار  حوادث  -  جام جم   

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------