آزادي طلا فروش لرستاني از دست گروگانگيران



به گفته  فرمانده انتظامي لرستان، طلا فروش ازنايي که چند روز پيش به گروگان گرفته شده بود، با اقدام  نيروهاي انتظامي استان آزاد شد.

فرمانده انتظامي لرستان عصر سه شنبه در بازديد از نمايشگاه هشتمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي غرب کشور افزود: گروگان گيران پس از ربودن طلا فروش در تماس با خانواده اين فرد، طلاهاي موجود در طلا فروشي را براي آزادي وي درخواست کرده بودند. سردار محمد قنبري با بيان اين که طلافروشي اين مرد4 سال گذشته نيز مورد سرقت قرار گرفته بود، بيان کرد: پس از تماس خانواده طلا فروش با فوريت هاي پليس استان، ماموران نيروي انتظامي خرم آباد و فرمانده پليس آگاهي لرستان به شهرستان ازنا اعزام شدند.

 

وي بيان کرد: پس از شناسايي، محل اختفاي گروگانگيران در محاصره پليس قرار گرفت و آنان به محض اطلاع از حضور پليس گروگان را رها کردند. قنبري اضافه کرد: دو نفر از گروگانگيران همان شب و به فاصله5دقيقه از آزادي طلا فروش دستگير شدند و نفر سوم نيز روز بعد در ازنا دستگير شد. وي با بيان اينکه دو نفر از گروگان گيران ساکن ازنا هستند افزود: يکي از گروگانگيران نيز به قصد آدم ربايي از خارج از استان به ازنا آمده بود. به گفته سردار قنبري گروگانگيران اعتراف کردند که چندين بار قصد آدم ربايي داشته اند که حضور پليس مانع از اين اقدام آنها شده بود.

 

 اخبار حوادث -  خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------