خرید یک‌هزار شارژ تلفن‌همراه با حساب همکلاسی



با شاکی در دانشگاه همخانه بودم و اطلاعات کارت دوستم را با سوءاستفاده از اعتمادی که به من داشت به دست آوردم

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری فرد جوانی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود اقدام به خرید یک هزار شارژ تلفن همراه کرده بود خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ «قاسم جعفریان» در تشریح این خبر گفت: با یک شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ قاسم جعفریان افزود: با بررسی سرنخ‌های به دست آمده مشخص شد تمامی مبالغ کسر شده صرف خرید شارژ به صورت اینترنتی شده است که با استفاده از اقدامات تخصصی، برداشت‌کننده شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که از دوستان و همکلاسی‌های دانشگاهی شاکی بود پس از مواجه شدن با مستندات پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و گفت: با شاکی در دانشگاه همخانه بودم و اطلاعات کارت دوستم را با سوءاستفاده از اعتمادی که به من داشت به دست آوردم و از این طریق به وسیله سامانه‌های خرید اینترنتی اقدام به خرید یک هزار شارژ تلفن همراه کردم.

رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن بیان این مطلب که مبلغ 20 میلیون ریال از این طریق توسط متهم از حساب شاکی برداشت شده است، از مردم خواست هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و چنانچه ناچار به انجام این کار شدند بلافاصله نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.

 اخبار  حوادث  -  تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------