زورگیری دو نوجوان 17 ساله از رانندگان شب



پلیس توانست دو زورگیر نوجوان را که از رانندگان شب ، زورگیری می‌کردند، دستگیر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 21:00 شب گذشته عوامل کلانتری 135 آزادی حین گشت زنی در خیابان رحمانی به سمت جنوب نرسیده به پمپ گاز به یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ مشکوک شدند.
 
مرد جوانی که سرنشین خودرو بود به محض مشاهده واحد گشت کلانتری شروع به داد و فریاد کرد که سریعا ماموران وارد عمل شده و با بستن راه خودرو،‌ جهت بررسی موضوع نزدیک پراید شدند.
 
ماموران از دور مشاهده کردند که دو نوجوان در حالی که چاقویی را زیر گلوی فردی در داخل پراید گذاشته بودند، با نزدیک شدن آنان از خودرو پیاده شده و اقدام به فرار کردند.
 
عوامل کلانتری در یک تعقیب و گریز پیاده توانستند هر دو متهم 17 ساله فراری را که "آرمان" و "ناصر" نام داشتند دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
 
سرگرد علیرضا شعبانپور رئیس کلانتری 135آزادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از انتقال هر سه نفر به کلانتری مشخص شد که دو نوجوان مجرم در پوشش مسافر‌‌ با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از رانندگان می‌کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: هر دو متهم پس از اعتراف به جرم خود، جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایهگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------