کینه قدیمی با قتل پایان یافت



مرد سارق وقتی متوجه شد با خیانت دوستش دستگیر شده است، پس از آزادی از زندان، نقشه قتل وی را طراحی و اجرا کرد.

به گزارش جام جم، اواخر اردیبهشت امسال ماموران پلیس آگاهی از پارک طولانی مدت خودرویی در یکی از شهرک های کرمانشاه باخبر شدند. تیم پلیسی پس از حضور در محل به تحقیقات محلی پرداختند، اما کسی صاحب خودرو را نمی شناخت.

ماموران در ادامه با دستور قضایی به بازرسی خودرو پرداخته و با جسد مردی در صندوق عقب آن روبه رو شدند. تحقیقات مقدماتی نشانی می داد، مرد ناشناس با شلیک گلوله به قتل رسیده و چند روز از مرگ او می گذرد.

ماموران سپس شناسایی مالک خودرو را در دستور کار قرار داده و متوجه شدند، خودرو متعلق به مرد میانسالی است که خانواده اش چندی قبل ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده بودند. با حضور خانواده این مرد در پزشکی قانونی، آنها جسد را شناسایی کردند. با شناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند، مقتول با یکی از دوستانش به نام اکبر از چندی قبل اختلاف داشته و حتی چند بار از سوی او به قتل تهدید شده بود.

کارآگاهان زمانی که برای دستگیری اکبر به خانه او رفتند، متوجه شدند او همزمان با جنایت ناپدید شده است. در ادامه تحقیقات، متهم پس از چند روز در خانه یکی از بستگانش شناسایی و دستگیر شد.

اکبر پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر جنایت شد، اما پس از روبه رو شدن با دلایل پلیسی علیه خود، لب به اعتراف گشود و گفت: من و مقتول دوستان قدیمی بودیم. سال 1375 در جریان سرقتی، او مرا لو داد که دستگیر و به شش سال زندان محکوم شدم. پس از آزادی از زندان به دنبال فرصتی برای انتقام بودم. روز حادثه با دوستم تماس گرفته و او را به خانه ام دعوت کردم. او هم بدون اطلاع از نقشه شوم من به خانه ام آمد که در فرصت مناسب دو گلوله به او شلیک کرده و بعد از قتل جسد را در صندوق عقب خودروی مقتول گذاشته و در یکی از شهرک های حاشیه شهر رها کردم.

سرهنگ علیرضا مرزبانی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در این باره به جام جم گفت: قاتل هفته گذشته صحنه جنایت را بازسازی کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------