آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دزد سر گردنه به دام افتاد/ اخاذی از رانندگان نفت‌کش با همکاری سرباز فراری



فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی 2 کلاهبردار مامورنما در شهرستان چرداول و دستگیری یکی از آنان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار علی دولتی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه 2 نفر با یک دستگاه سمند سفید رنگ در گردنه شاهبداغ بخش هلیلان با معرفی خود بعنوان مامور پلیس نامحسوس از خودروهای نفتکش اخاذی می کنند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی موفق به شناسایی یکی از متهمان شده و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در حالیکه با مشاهده واحد گشتی قصد متواری شدن داشت او را دستگیر کردند.

سردار دولتی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به چندین مورد اخاذی با همدستی یک نفر با هویت معلوم که سرباز فراری پلیس راهور یکی از شهرستان های همجوار است، اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است، یادآور شد: تلاش برای دستگیری متهم ردیف دوم از سوی پلیس در دست انجام است.

سردار دولتی به شهروندان توصیه کرد از پرداخت هرگونه وجهی به افراد ناشناس تحت عنوان ماموران دولتی خودداری کرده و اینگونه موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------