اعتیاد نوه پدربزرگ را به آتش کشاند/ سرقت اموال خانه برای تهیه مواد



فرمانده انتظامی شهرستان جهرم استان فارس از دستگیری قاتل فراری كه حدود سه ماه قبل ، پدربزرگ خود را در یكی از روستاهای اطراف این شهرستان به قتل رسانده بود ، خبر داد.

سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم استان فارس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در اواخر سال گذشته ماموران پلیس از مرگ مشكوك مرد سالخورده ای در یکی از روستاهای اطراف شهر جهرم مطلع شدند و موضوع در دستور کار اكیپ ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه قتل ، در بررسی های اولیه با پیكر بی جان مردی 75 ساله ای به نام "ب-ق" كه آثار جراحت و سوختگی در بدنش مشهود بود، مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح كرد: در ادامه تحقیقات در خصوص علل و انگیزه قتل با توجه به شواهد و قرائن موجود به نوه 38 ساله این مرد كه از محل متواری شده بود ،‌مظنون شدند.

سرهنگ ملك زاده بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از یك سری تحقیقات میدانی محل اختفای مظنون را شناسایی و او را در اقدامی ضربتی دستگیر كردند.

وی افزود : متهم به قتل در بازجویی اولیه در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به جرمی شد كه در مواجهه با ادله و مستندات موجود ، لب به اعتراف گشوده و به قتل پدر بزرگ خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان كرد: قاتل در بازجویی های به عمل آمده اظهار داشت، به دلیل اعتیاد و نیاز شدید مالی جهت تهیه مواد مخدر، از اعتماد پدربزرگم سوء استفاده می كردم و وسایل منزلش را سرقت می كردم که در روز حادثه پس از یك مشاجره لفظی از روی خشم و عصبانیت ، با میله آهنی به سرش كوبیدم و متوجه شدم تحركی ندارد که در همین هنگام با افتادن بخاری نفتی، اتاق پدربزرگم دچار آتش سوزی شد كه بلافاصله محل را ترك و متواری شدم.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------