حریق انبار تجهیزات پزشکی در خیابان ولیعصر



ملکی افزود: در این حادثه یکی از کارگران که دچار دودزدگی شده بود ازساختمان خارج و تحویل نیروهای اورژانس داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک انبار نگهداری لوازم و تجهیزات پزشکی و بهداشتی در خیابان ولیعصر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت 18 دیروز وقوع آتش‌سوزی در یک انبار نگهداری از تجهیزات پزشکی به آدرس خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان جمهوری به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی عوامل چهار ایستگاه را به همراه نردبام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در یک ساختمان دو طبقه رخ داده و در طبقه دوم این ساختمان به مساحت 150 متر مربع که انبار لوازم بهداشتی و پزشکی و به خصوص دستکش‌های یکبار مصرف بود کاملا شعله‌ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفاء را آغاز کرده و از طریق نردبام، سقف و راه‌پله، عملیات اطفا و نجات را به شکل همزمان پیش بردند.

ملکی افزود: در این حادثه یکی از کارگران که دچار دودزدگی شده بود ازساختمان خارج و تحویل نیروهای اورژانس داده شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه ترافیک سنگینی در خیابانهای جمهوری و ولیعصر ایجاد شده بود، گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و آتش نشانان نیز در ساعت 20 به عملیات خود خاتمه دادند.


 اخبار  حوادث -   ایسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------