انتقام اینترنتی از مرد گرانفروش



کارگر اخراجی برای انتقام از صاحبکار گرانفروش خود، پول‌های او را به حساب کمیته امداد واریز کرد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش مرد مغازه داری با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از سرقت چهار میلیون تومان از حساب بانکی اش خبر داد.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای یافتن فرد سارق آغاز شد تا این که همزمان با شروع تحقیقات ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد پول های سرقتی به دو حساب کمیته امداد برای کمک به اشتغالزایی و نیز تامین جهیزیه دختران بی بضاعت واریز شده است.

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند کاربر اینترنتی که این پول ها را به حساب کمیته امداد واریز کرده است، مرد جوانی بوده که در یکی از محله های شهر مشهد زندگی می کند.

ماموران فتا با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شده و متهم را پیش از فرار دستگیر کردند. متهم که کارگر اخراجی شاکی بود با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و اعتراف کرد پولی به سرقت نبرده و نمی داند چه کسی این اقدام را انجام داده است.

سرانجام دو روز پیش متهم به سرقت پول های شاکی اعتراف کرد و گفت: چند بار متوجه شدم کارفرمایم کالاهایش را گران تر از قیمت اصلی می فروشد که سر همین موضوع به رفتار وی اعتراض کردم و درگیری مان بالا گرفت. عاقبت او طاقت نیاورد و مرا اخراج کرد بنابراین با توجه به این که پیش از این من کارهای حساب بانکی او را اینترنتی انجام می دادم، تصمیم گرفتم حسابش را خالی کنم تا شاید او دست از گرانفروشی بردارد. یک روز با نفوذ به حساب بانکی شاکی چهار میلیون تومان برداشت کردم و چون هدفم سرقت نبود، تصمیم گرفتم پول هایش را به دو حساب کمیته امداد که مربوط به کمک برای اشتغالزایی و تامین جهیزیه دختران بی بضاعت بود، واریز کنم تا پول ها در امور خیر صرف شود.

سرهنگ سید محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم، برای وی قرار قانونی صادر شد. قرار شد پول های سرقتی که به حساب کمیته امداد واریز شده بود نیز به حساب شاکی بازگردانده شود.


 اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------