ردپای معلم موسیقی در قتل بیمار «ام.‌اس»



پرونده قتل هولناک بیمار «ام.‌اس» در قروه با اظهارات همسر او وارد مرحله تازه‌ای شد. این زن مدعی شد، قاتل، معلم «دف» بوده که قصد آزار و اذیت وی را داشته، اما همسرش در هواخواهی از او کشته شده بود.

به گزارش جام جم، چهارشنبه هفته گذشته با گزارش وقوع یک جنایت در خیابان پروین اعتصامی شهرستان قروه، کار آگاهان جنایی پلیس آگاهی آن شهر به محل حادثه اعزام شدند. آنها با کشف جسد مرد میانسال که «جمشید» نام داشت، او را به پزشکی قانونی و همسرش «سودابه» که زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

همزمان با شروع تحقیقات ماموران با اطلاعاتی که از همسایه ها به دست آوردند، متوجه شدند مرد میانسال مبتلا به بیماری ام.اس بوده و روز حادثه مرد جوانی را دیده اند که سراسیمه از خانه آنها خارج می شده و احتمال می دهند این مرد که معلم موسیقی و به خانه مقتول و همسرش در رفت و آمد بوده مرتکب این جنایت شده باشد.

با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که ماموران متوجه شدند مرد جوان که در تعقیبش هستند خانه اش را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد.

جستجوهای پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران در تماس تلفنی مسئولان بیمارستان شهید بهشتی قروه مطلع شدند سودابه با گذشت پنج روز از وقوع حادثه در جدال با مرگ زنده مانده است.

بنابراین کار آگاهان با اعزام به بیمارستان به تحقیق از این زن جوان پرداختند که وی به پلیس گفت: مرد جوان معلم موسیقی بود و برای آموزش دف به خانه مان می آمد. روز حادثه همسرم که مبتلا به بیماری «ام. اس» بود برای انجام کاری خانه را ترک کرد. دقایقی پس از رفتن وی مرد معلم به خانه ام آمد تا تمرین کنیم. ناگهان متوجه شدم رفتار او نسبت به روز های قبل تغییر کرده است. او ناگهان به سمتم آمد و قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که با هم درگیر شدیم.

وی ادامه داد : خواستم فرار کنم که سد راهم شد. فریاد زدم تا شاید همسایه ها صدایم را بشنوند و به کمکم بیایند که بی نتیجه بود. انگار کسی صدای کمک خواهی ام را نمی شنید. مرد جوان دوباره به من حمله کرد که در همین زمان شوهرم وارد خانه شد و با دیدن مرد معلم که چاقویی به دست داشت به سمتش حمله ور شد که متهم، او را با ضربه های چاقو از پای درآورد. با دیدن صحنه کشته شدن شوهرم شوکه شده بودم و قدرت حرف زدن نداشتم. مرد معلم مرا هم با ضربه های چاقو زخمی کرد و گریخت.

در این مرحله با دستور قضایی تحقیقات گسترده پلیسی برای دستگیری عامل جنایت و رازگشایی از این حادثه تلخ در حالی ادامه دارد که پلیس در حال بررسی گفته های همسر مقتول است.


  اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------