آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرد تبهکار با جعل احکام قضایی زندانیان را فراری می‌داد/ کلاهبرداری 31 میلیاردی پس از فرار از زندان



فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: دستگیری یک متهم به کلاهبرداری در شهرستان مانه و سملقان این استان راز مهر موم زندانی فراری بودنش را فاش کرد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا مظاهری اظهار کرد: این زندانی فراری علاوه بر جعل اسناد دستگاه قضایی، املاک و خودرو و زمین در تازه ترین فعالیت غیرقانونی خود حدود 31 میلیارد و 750 میلیون ریال از مردم کلاهبرداری که به بزه خود نیز اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: این متهم با جعل احکام قضایی توانست سه زندانی را از زندان های شهرستان بجنورد در این استان و شهرستان گنبد در استان گلستان فراری دهد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: این متهم پس از دستگیری از سوی نیروهای پلیس شهرستان مانه و سملقان برای رسیدگی پرونده اش به دستگاه قضایی ارسال شد.

همچنین نیروهای انتظامی شهرستان فاروج در خراسان شمالی نیز روز گذشته چهار نفر از جاعل اسکناس را با 90 میلیون ریال اسکناس تقلبی دستگیر کردند.

براساس این گزارش از این متهمان که دو نفر آن ها از استان های خراسان رضوی بودند تجهیزات چاپ اسکناس های تقلبی نیز کشف و ضبط شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------