نقشه نگهبان برای دستبرد میلیاردی به کارخانه‌ها



مرد نگهبان که با همدستی سه نفر دستگاه‌های صنعتی سه کارخانه را در شهرک صنعتی مامونیه زرندیه سرقت کرده بود، پس از دستگیری به دزدی سه میلیارد تومانی اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت مرد کارخانه داری مبنی بر سرقت دستگاه های صنعتی کارخانه هایش در دستور کار پلیس شهر زرندیه قرار گرفت. در تحقیق از شاکی مشخص شد، او سال 89، سه کارخانه در شهرک صنعتی مامونیه راه اندازی کرده اما چند ماه بعداز فعالیت و به دلیل مشکلات مالی کار را متوقف می کند تا این که دو روز پیش، متوجه سرقت دستگاه های موجود در کارخانه هایش به ارزش سه میلیارد تومان می شود.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند، یکی از نگهبانان شهرک رفت و آمد زیادی به کارخانه های شاکی داشته که با کشف این سرنخ، متهم دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی زرندیه به طراحی و مشارکت در سرقت از کارخانه های شاکی اعتراف کرد و گفت: من نگهبان بودم و هر روز به این شهرک صنعتی رفت و آمد داشتم. چندی قبل متوجه شدم سه کارخانه شاکی تعطیل شده است. وسوسه شدم و تصمیم گرفتم دستگاه های موجود در این کارخانه را سرقت کنم. موضوع را با راننده ای که در آن شهرک صنعتی کار می کرد در میان گذاشتم و از طریق وی توانستم با دو مرد تهرانی که در زمینه جمع آوری و فروش ضایعات فعالیت داشتند، آشنا شوم.

طراح سرقت ادامه داد: از زمستان سال گذشته سرقت ها را آغاز کردیم و طی چند مرحله به سه کارخانه دستبرد زدیم.

سرهنگ داوود کاظمی، فرمانده انتظامی زرندیه استان مرکزی در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم، سه همدست فراری وی نیز در جریان عملیات های پلیسی در شهرک صنعتی مامونیه و تهران دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------