ضرب و شتم تا سرحد مرگ در حالت مستی/ دختر جوان: مرد وحشی مرا با زنجیر بسته بود + تصاویر



دختری که با ضربات و مشت و لگد مردی مست به شدت دچار جراحت شده بود، دست به افشای حقیقت زد تا دختر دیگری قربانی این مرد وحشی نشود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، دختری قربانی سر انجام پرده از شکنجه و جنایات دوستش برداشت.

 خانم "جانسون" که یک ماه بعد از مورد ضرب و شتم قرار گرفتن وحشیانه توسط دوستش،تصمیم به افشای عکس ها و اثرات جنایات او گرفت در فسیبوک خود نوشت؛ همه چیز از آنجایی شروع شد که من، اقای "بوند" 38 ساله را در شب اول کارم در کافی شاپ ملاقات کردم، او که کاملا مست بود مکررا اصرار میکرد که نیم ساعت زودتر شیفتم را تحویل دهم اما من نپذیرفتم.وی که بعد از رسیدن به خانه در حالیکه از دست من عصبانی بود، شروع به ضربه زدن با مشت به صورت من کرد.

اخبار,اخبارحوادث, شکنجه

 

اخبار,اخبارحوادث, شکنجه

 

جانسون" در ادامه گفت:من گیج شده بودم و فریاد میزدم که تو داری به من صدمه میزنی اما او مشت هایش را محکم تر میزد، او دست ها و پاهای مرا با زنجیر به هم گره  زد و با مشت به سرم می‌کوبید.
 
وی نوشت؛ من وانمود به مردن میکردم تا او مرا رها کند اما در عوض گلوی مرا فشار میداد و میگفت راحت تر بمیر، او با زنجیر  به شکم من شلاق میزد و من چندین بار بیهوش شدم.

 

اخبار,اخبارحوادث, شکنجه

  

 اخبار,اخبارحوادث, شکنجه


به گفته ی "جانسون"؛ "بوند" بعد از مشاهده خونریزی بینی جانسون و تغییر حالت صورتش، دست و پای او را باز کرد و تفنگی را برداشته  و او را تهدید کرده که جلوی چشمانش خودش را میکشد.

جانسون برای پرت کردن هواس "بوند" لیوان آبی را که در کنارش بود به طرف صورت او پرت میکند و سپس به سمت نزدیک ترین ایستگاه مترو فریاد کمک سر می‌دهد.

اگر چه "جانسون" از صورت زخمی و غیر قابل شناسایی اش عکس گرفت اما قصد افشای آنها را نداشت.اما وقتی این جانی روانی به تهدیدات خود ادامه داد و  قصد  ورود به خانه او را داشت، "جانسون" را به افشای رفتارهای بی‌شرمانه این روانی ترقیب کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث, شکنجه

 

 "جانسون" در پایان نوشت؛ "بوند" 38 ساله معروف "پیین  لن" که در حرفه خود(تاتو)مشغول است، قبلا در نتیجه ده‌ها مورد قانون شکنی در نیویورک به هجده ماه حبس محکوم و زندانی بود و من مییخواهم مردم این جانی بیرحم را بشناسند زیرا ممکن است دختران جوان بی گناه دیگری مانند من قربانی وی شوند.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------