آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

جاسازی "پیش‌سازهای مرگ" در ماشین لباس شویی



سوداگران مرگ که قصد جابجایی پیش سازهای مواد مخدر از طریق جاسازی در ماشین لباس شویی داشتند با هوشیاری انبارداران ترمینال ناکام ماندند.

به گزارش میزان، ساعت 20:00 هشتم خرداد ماه بر اساس گزارش يكي از انبارداران یکی از شرکت‌های مسافربری مبنی بر اينكه در داخل ماشين لباسشويی بسته‌های مشكوكی جاساز شده است و قصد انتقال آن را به یکی از شهرستانهای غربی کشور را دارند، بلافاصله ماموران تخصصی یگان کلانتری 209پایانه غرب تهران به انبار مذکور اعزام شدند.

پس از بررسي های بعمل آمده تعداد 8 بسته پلاستيك سياه حاوی 80 كيلوگرم مواد(پيش سازه مواد روان گردان شيشه) كه بطور ماهرانه در زير موتور و داخل ماشين لباسشويی جاساز شده بود كشف و ضبط گرديد.

در ادامه با شماره تلفنی كه در قبض انبار بوده تماس حاصل شد و قرار سوري گذاشته شده كه بعد از نيم ساعت دو نفر از عاملين به هويت‌هاي "بهنام" 30 ساله و "رستم" 29ساله با يك دستگاه خودرو نيسان آبی به محل قرار واقع در ترمينال غرب حاضر كه بلافاصله شناسايی و دستگير شدند.

سرگرد علی طیبی رییس کلانتری 209پایانه غرب تهران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از دستگیری متهمان با توجه به تخصصی بودن نوع جرم، پرونده به همراه متهمان به پايگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ فرستاده شد.

 

 اخبار  حوادث  -  میزان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------