6 کشته در جاده آبسرد - گیلان



فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: در حادثه رانندگی در جاده آبسرد - گیلان عصر پنجشنبه شش نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

 به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی کرانیان در محل سانحه گفت: این حادثه براثر برخورد چهار دستگاه خودروی کامیون بنز اکسور، پی کی، سمند و پراید در جاده آبسرد - کیلان رخ داد.
 
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پی کی در پیچ مقابل خود به سمت چپ منحرف شد و براثر سبقت غیرمجاز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که سرنشینان آن در برخورد اولیه آسیب دیدند.
 
وی افزود: راننده کامیون با حرکت مسافتی به سمت چپ منحرف شد که در مسیر به یک دستگاه خودرو سمند برخورد کرد و در این حادثه دو خودرو با گذشتن از شانه خاکی کنار راه از شیب دومتری به پایین پرتاب شدند و کامیون بر روی سمند سقوط کرد که دراین حادثه پنج سرنشین سمند جان باختند.
 
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران همچنین به برخورد خودروی پراید با کامیون و سمند و وارد آمدن خسارت جزیی به آن در این حادثه اشاره کرد و گفت: در این سانحه راننده خودروی پی کی به علت جراحت شدید در درمانگاه آبسرد جان باخت و بقیه که هشت نفر هستند، مصدوم شدند.
 
مصدومان به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافتند و پس از آن به بیمارستان امام حسین (ع) تهران اعزام شدند.

 

 اخبار  حوادث  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------