آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دعوای دسته جمعی بندر ترکمن یک قربانی 19 ساله داشت



فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن استان گلستان از مرگ جوان 19 ساله در یك نزاع دسته جمعی و دستگیری قاتل در كمتر از 24 ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین گلوی فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: چند شب گذشته در راستای تماس‌های مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 با موضوع نزاع و درگیری در یكی از خیابان‌های شهرستان بندرتركمن، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مراجعه به محل درگیری، مطلع شدند كه این حادثه 3 مجروح داشته و مجروحان توسط عوامل امدادی به مركز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن تصریح كرد: در ادامه پیگیری ماموران، پزشك معالج مجروحان در بیمارستان اعلام كرد كه یكی از مجروحان كه پسری 19 ساله بوده، به دلیل شدت جراحات وارده در ناحیه قفسه سینه كه توسط شی تیزی این جراحت وارد شده بود، جان خود را از دست داد.

سرهنگ گلوی با اشاره به اینكه ماموران در محل حادثه یك دستگاه موتورسیكلت سوخته را كشف كردند، تاكید كرد: پس از بهبودی یكی از مجروحان و اخذ اظهارات وی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری ضارب وارد مرحله جدیدی شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از فعالیت‌های اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت متهم 28 ساله را عصر روز گذشته شناسایی و طی یك عملیات پلیسی دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرتركمن اظهار داشت: متهم در تحقیقات تكمیلی به بزه انتسابی خود اعتراف كرد و همچنین علت وقوع این درگیری نیز عدم توانایی ضارب در كنترل رفتار تشخیص داده شده است.

سرهنگ گلوی خاطر نشان كرد: پس از تكمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------