طراحی نقشه قتل پدر برای رسیدن به پول/ دختر جنایتکار با پسر مورد علاقه‌اش محاکمه شد



دختر جوانی که با همدستی پسر مورد علاقه خود، دست به قتل پدرش زده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ۳۰ دی سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل در طبقه سوم ساختمانی در در منطقه جیحون‌، قرار گرفتند.

آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و راهی محل حادثه شدند. با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های نخست مشخص شد که مردی ۵۵ ساله‌، بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه سینه و پشت کمر به قتل رسیده است‌.

در همان بررسی‌های نخست مشخص شد که ورود قاتل یا قاتلان بدون تخریب در ورودی منزل یا در واحد مسکونی در طبقه سوم انجام شده و هیچگونه وسیله یا اموالی نیز به سرقت نرفته است. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که مقتول به همراه دو فرزند خود یعنی یک دختر 17 ساله و یک پسر ۱۵ ساله در طبقه سوم زندگی می‌کرده و مادر و خواهر مقتول نیز در طبقه اول ساختمان سکونت دارند.

با وجود آنکه دختر مقتول اصرار بر آن داشت که قتل پدرش توسط دو مرد نقابدار انجام شده و برادرش به نام بهزاد ۱۵ ساله نیز اظهارات خواهرش را تأیید می‌کرد اما کارآگاهان با توجه به برخی تناقضات موجود در سخنان این دختر، به وی مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

در نهایت این دختر لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: به دلیل اختلافات و دعواهای من و پدرم‌، زمانیکه اعصابم خرد می‌شد با پسری به نام امیر جریان را می‌گفتم‌. پس از مدتی امیر گفت : "اگر پدرت بمیرد تمام مال و اموالش به تو می‌رسد” و در ادامه گفت "می‌خواهی پدرت را بکشم”‌. کمی‌فکر کردم و به او گفتم "اگر میتوانی بکش” و امیر گفت : "پس یک روز می‌آیم و پدرت را می‌کشم”‌. به شرط اینکه بعد از مرگ پدر و برادرم به عقد امیر دربیایم‌، روز دوشنبه که روز قتل پدرم بود با امیر قرار گذاشتم و او نیز این کار را کرد. آن روز حتی امیر می خواست برادرم را هم بکشد اما با اصرار‌، امیر را راضی کردم که با بهزاد کاری نداشته باشد و امیر نیز قبول کرد و از بهزاد قول گرفتیم که حرفی نزد و در ادامه من با پلیس تماس گرفتم‌.‎

با توجه به اعترافات این دختر امیر نیز دستگیر شد و همه ‌اظهارات دختر جوان را تأیید کرد‌. پس از اعترافات هردو متهم، پرونده آنها برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

صبح امروز جلسه محاكمه متهمان برگزار شد و آنها در جلسه دادگاه از خود دفاع كردند. هردو متهم با تایید اظهارات قبلی اظهار پشیمانی كردند. در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در ای خصوص را صادر كنند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------