تجاوز وحشیانه کارگر کشتی بر روی دریا/ آخرین فریاد، جان دختر قربانی را نجات داد + تصاویر



به گزارش پلیس سیاتل آمریکا زن مسافری که در یک کشتی لوکس و مجلل سال گذشته در روز ولنتاین مورد ضرب و شتم وحشیانه و تعرض جنسی قرار گرفت، توانست در دادگاه از خدمه بی شرم در آمستردام شکایت کند.

به گزارش پلیس سیاتل آمریکا زن مسافری که در یک کشتی لوکس و مجلل سال گذشته در روز ولنتاین مورد ضرب و شتم وحشیانه و تعرض جنسی قرار گرفت، توانست در دادگاه از خدمه بی شرم در آمستردام شکایت کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک مسافر زن در کشتی تفریحی و مجلل کروز متعلق به دو شرکت بزرگ جهانگردی "هلند- آمریکا "وحشانه مورد ضرب و شتم یکی از خدمه های این کشتی قرار گرفت و بی‌شرمانه قربانی تعرض جنسی شد.
 
بنا بر این گزارش "جین دوآ"31 ساله بدون آنکه متوجه حضور یکی از خدمه ها در اتاق شخصی اش شود در بالکن مقابل اتاقش در کشتی کروز سرگرم استراحت بود .

 

اخبار,اخبارحوادث, تعرض جنسی  در کشتی تفریحی


"کتات پی جاوا" خدمه بیشرمی که توانسته بود با ربودن کارت اضطراری  به عنوان کلید که تنها در اختیار کاپیتان و سر خدمه کشتی قرار داشت وارد اتاق وی به منظور رسیدن به اهداف شیطانی و بی شرمانه شود، در گوشه ای تا رسیدن تاریکی پنهان شد.
 
طرح دعوی در دادگاه مدنی شهر سیاتل در روز جمعه به منظور محاکمه شدن عامل این جنایت باحضور شاهدین و خانواده" جین دوآ" که تقریبا  در وسط دریا و در مسیر آمستردام مورد تعرض جنسی  خدمه بی شرم قرار گرفت برگزار شد.

پس از پایان زمان استراحت "جین دوآ" و بازگشت وی به اتاقش متوجه "کتات پی جاوا" خدمه بی شرمی شد که از اواخر ساعات عصر پس از ورود به اتاقش در انتظار وی بود.
 
تلاش های "جین" برای رهایی از رسیدن این خدمه به اهداف شیطانی اش بی نتیجه ماند و پس ضرب وشتم وحشیانه که منجر به آسیب دیدن بخشی از مغز وی شد مورد تعرض جنسی قرار گرفت.

اخبار,اخبارحوادث, تعرض جنسی  در کشتی تفریحی


پس از گذشت یک ساعت "کتات پی جاوا" برای آنکه بتواند قربانیش را ساکت نگه دارد گلوی "جین"  را با سیم تلفن بسته بود،  که به گفته پزشکان همین امر موجب آسیب دیدگی شدید در مغز وی به دلیل کمبود اکسیژن شده است.
 
به گزارش پلیس سیاتل "کتات پی جاوا" قصد داشت تا "جین" را پس از آنکه وی را کشان کشان به بیرون بالکن منتقل کرده بود با استفاده از تاریکی قربانیش را به درون دریا بیندازد، تلاش قابل ستایش "جین" مانع از این کار شد و با آخرین نیروی خود توانست صدای خود را به گوش دیگر مسافرین مجاور در دیگر  طبقات کشتی کروز برساند.
 ‎

اخبار,اخبارحوادث, تعرض جنسی  در کشتی تفریحی


مسافرینی که از طبقه بالا صدای فریاد  و کمک خواستن "جین " را شنیده بودند پس از حضور در بالکن مقابل اتاق خود که مشرف به بالکن " جین "بود موفق به شناسای عامل این جنایت و دستگیر شدن وی توسط پلیس شدند.
 
به گزارش FBI در طول این حمله وحشیانه ، که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید، "کتات پی جاوا" از کوبیدن هر گونه وسیله سبک یا سنگین بر سر و صورت "جین" دریغ نمی‌کرد که در مواردی برخورد اشیا به دلیل شدت کوبیدن بر روی صورت "جین" خرد میشد .

از جمله اشیاء ثبت شده در پرونده کوبیدن پی در پی  لپ تاپ شخصی "جین" بر سر و صورت بوده است که همین امر منجر به شکسته شدن جمجمه ،فک و تعداد زیادی از دندانهای "جین" شده بود.
 
"جین در نهایت توانست با بکارگیری آخرین توان خود و قبل از آنکه توسط این مرد شیطان صفت  در تاریکی شب  به درون دریا پرتاب شود خود را پس از رساندن به رستوران که در چند قدمی از اتاق وی قرار داشت نجات دهد.

اخبار,اخبارحوادث, تعرض جنسی  در کشتی تفریحی


به گفته شاهدین عینی پس از گفتگو با پلیس : آنان او را  آشفته حال ، نیمه برهنه که با خون نقاشی شده بود و در حالی یافتند که هنوز سیم تلفن به دور گردنش پیچیده بود و کمک می خواست.
 
این مصیبت وحشتناک در حالی برای "جین"اتفاق افتاد که تنها یک هفته از ازدواجش می‌گذشت و به همراه دوستان خود برای ملحق شدن به همسرش که برای انجام ماموریت کاری از سیاتل که محل زندگی آنان بود به آمستردام در هلند سفر کرده بود، می رفت.
 
بنا به اظهارات وکیل مدافع "جین" با توجه به طرح دعوی در دادگاه، تعداد ناکافی پرسنل امنیتی درانجام وظیفه و نبودن امکان تماس اضطراری توسط مسافران با مسولین امنیتی  به طور مستقیم از دیگر اتهاماتی بود که منجر به شکایت از این شرکت شد.
 
در بیانیه ای مسوولان شرکت گردشگری بزرگ " هلند –امریکا" اظهار کردند امکان برقراری تماس اضطراری به صورت مستقیم با دفتر امنیتی کشتی پس از اولویت قرار گرفتن برای مسافرین به منظور ممانعت به عمل آوردن از تکرار حوادث تلخ این چنینی  فراهم شد.

به گفته سخنگوی این شرکت بزرگ، تاکنون هیچ حادثه مثل این در تاریخ 142 ساله این شرکت رخ نداده است.

در جلسه دادگاهی که پس از بهبودی وی برگزار شد "کتات پی جاوا" 29 ساله به اتهام تجاوز به عنف و اقدام به قتل، مجرم شناخته شد و بر همین اساس قاضی وی را محکوم به اعدام پس از  گذراندن 30 سال زندان کرد.‎

بر همین اساس همچنین قاضی پرونده با مقرر کردن پرداخت جریمه به مبلغ 365 میلیون دلار این شرکت را محکوم کرد.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------