قتل همسر برادر با ضربات بی‌رحمانه چاقو



فردی كه در شهرستان ساوه استان مركزی همسر برادرش را با ضربات چاقو از پای در آورده بود، در عملیات كارآگاهان پلیس شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی " در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در توضیح این خبر گفت: در اوایل خرداد ماه درپی تماس تلفنی یكی از شهروندان،مبنی بر كشف جسد زنی جوان باغی در حوالی ساوه، تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان داشت: مأموران در محل با جسد زنی جوان مواجه شدند كه با ضربات متعدد چاقو از پای در آمده بود كه برای بررسی بیشتر جسد با دستور قضایی به پزشكی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ طالبی اظهار داشت: در اجرای ادامه تحقیقات برای شناسایی قاتل، كارآگاهان به سرنخ هایی دست پیداكردند كه حاكی از نقش برادر شوهر مقتوله در این قتل داشت كه با توجه به سكونت متهم در یكی از استان های غربی با هماهنگی مقامات قضایی دستور دستگیری وی صادر و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ساوه در پایان گفت:پس از دستگیری قاتل و انتقال به اداره آگاهی، نامبرده در بازجویی های فنی به قتل همسر برادرش اعتراف كرد و اذعان داشت به علت برخی اختلافات، پس از اینكه او را با ضربات متعدد چاقو از پای در آوردم جسد را به یكی از باغ های اطراف ساوه بردم و در آنجا رها كردم.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان كرد: با توجه به اعترافات متهم، وی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی اعزام شد.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------