آتش‌سوزی مرگبار در خانه روستایی



  آتش‌سوزی مرموز در خانه‌ای مرد جوان را در کام مرگ تلخی فرو برد.

این مرد 27 ساله که علی طالبی نام داشت 15 روز روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم کرد تا اینکه برای همیشه چشمانش را بست.


صبح اول خرداد ماه سال جاری وقتی اهالی روستای رامین شهرستان زنجان با شنیدن صدای فریاد زن و مرد همسایه و گریه‌های کودک 3 ساله بلافاصله خود را جلوی در خانه رساندند و دیدند شعله‌های آتش از پنجره به بیرون زبانه می‌کشد سریع با پلیس 110 و نیروهای امدادی تماس گرفتند.


آتش‌نشانان بعد از حضور در محل، شروع به مهار آتش و نجات اعضای خانواده کردند. ابتدا کودک 3 ساله و مادرش را نجات و تحویل تکنیسین‌های اورژانس دادند و بعد مرد جوان را که دچار دود گرفتگی شده بود، بیرون آوردند و تحویل اورژانس دادند. تکنیسین‌ها پس از معاینه ابتدایی به علت وخامت حال مصدومان آنها را بسرعت به بیمارستان موسوی زنجان انتقال دادند. بعد از معاینه، کودک 3 ساله را که دچار سوختگی کم‌تری شده بود، درمان و تحویل خانواده پدری دادند اما پدر و مادر جوان به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال پیدا کردند.

 

آنها 3 روز در این بیمارستان بستری و تحت درمان بودند اما به علت درصد سوختگی بالا با هماهنگی بیمارستان و نیرو‌های امدادی به بیمارستان مطهری تهران انتقال پیدا کردند. عروس خانواده دچار سوختگی 35 درصدی شده بود که هنوز در بیمارستان بستری است و مرد جوان به خاطر 53 درصد سوختگی، 13 روز بعد از انتقال به تهران و بستری شدن در بیمارستان مطهری جان خود را از دست داد.


مأموران هنوز علت دقیق آتش‌سوزی را اعلام نکردند و در بررسی ماجرا هستند. پدر سیاهپوش با صدای غمگین به شوک گفت: صبح روز یکم خرداد ماه سال جاری همسایه‌های علی با ما تماس گرفتند و خبر آتش‌سوزی را دادند.

 

فوراً خودمان را به خانه پسرم رساندیم که متوجه شدیم به بیمارستان آیت‌الله موسوی انتقال پیدا کردند. وقتی به بیمارستان رفتیم گفتند در بخش مراقبــــت‌های ویژه هستند. نوه ام پس از چند ساعت درمان مرخص شد اما عروس و پسرم به علت سوختگی بالا در بخش مراقبت‌های ویژه ماندند. پس از 3 روز مسئولان بیمارستان گفتند به بیمارستان مطهری تهران انتقال پیدا کنند و با هماهنگی بیمارستان هر دو را به بیمارستان مطهری انتقال دادیم. 15 روز علی در بیمارستان بستری بود تا اینکه دوام نیاورد. در این مدت پسرم خیلی درد کشید. وی افزود: علی 27 سال سن بیشتر نداشت هنوز خیلی جوان بود بچه اش باید بدون پدر بزرگ شود.


بنابر این گزارش، مأموران و کارشناسان علت آتش‌سوزی را هنوز پیدا نکرده‌اند و پیگیر هستند تا علت آتش‌سوزی مشخص شود و با ابهام‌زدایی از چگونگی حادثه اگر مقصرانی بوده‌اند آنان را شناسایی کنند.


این گزارش حاکی است از ابتدای حادثه آتش‌سوزی در خانه روستایی پلیس حضور داشته و مأموران با دستور قضایی در حال بررسی تخصصی هستند.


  اخبار  حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------