کلاهبرداری در صندوق وام خانوادگی!



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کلاهبرداری یک میلیاردو 227 میلیون ریالی از طریق صندوق خانوادگی خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی در این باره گفت: در پی وصول چند فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان تاسیس صندوق خانوادگی و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود:درتحقیقات به عمل آمده از پنج شاکی پرونده مشخص شد خانمی تحت عنوان صندوق خانوادگی مبلغ یک میلیارد و 227 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

مرزبانی ادامه داد: پس از محرز شدن صحت اظهارات شاکیان، ماموران با اقدامات فنی و و بهره گیری از اطلاعات به دست آمده متوجه شدند که متهمه در حال حاضر در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه در بازداشت است.

وی با بیان اینکه باهماهنگی صورت گرفته متهم از کانون اصلاح و تربیت تحویل و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفته و در حالی که ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود اما در مقابل مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به پنج فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 227 میلیون ریال تحت عنوان صندوق خانوادگی و محلی اعتراف کرد .

رییس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مرجع قضائی معرفی شد.

  اخبار  حوادث  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------