زن جوان، قربانی اختلاف با برادرشوهرش



مردی که در جریان اختلاف خانوادگی همسر برادرش را در باغی با ضربه‌های چاقو از پای درآورده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، پنجم خرداد مردی با مرکز فوریت های پلیسی شهر ساوه تماس گرفت و از کشف جسد زن جوانی در باغی خبر داد. ماموران با دریافت این خبر به محل حادثه که باغی در حومه شهر بود، اعزام و متوجه شدند زن جوان لباس بیرون به تن داشته و با ضربه های چاقو به قتل رسیده است. ماموران در بررسی محل حادثه رد چرخ های خودرویی را به دست آورده و احتمال دادند متعلق به قاتل است.

در ادامه تحقیقات یکی از شاهدان حادثه به ماموران گفت هنگام عبور از مقابل باغ، مردی را در حال دفن جسد دیده و بلافاصله با پلیس تماس گرفته است.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل و چهره نگاری از قاتل فراری انجام شد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

در ادامه با بررسی پرونده افراد فقدانی هویت مقتول به نام «مریم» شناسایی و مشخص شد خانواده زن جوان پس از غیبت طولانی او، موضوع را به پلیس گزارش داده اند.

در مرحله بعدی تحقیقات و با توجه به این که هویت مقتول توسط خانواده اش تائید شده بود، ماموران اطلاع یافتند مقتول از مدتی پیش با برادر شوهرش به نام «یزدان» اختلاف و این اواخر با او مشاجره داشته است. از سوی دیگر خانواده «مریم» با مشاهده چهره فرضی قاتل، «یزدان» را شناسایی کردند.

ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، اما کسی از وی خبری نداشت تا این که 12 روز پس از وقوع این جنایت، مخفیگاه قاتل فراری در غرب کشور به دست آمد و کارآگاهان جنایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ علی اصغر طالبی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره به جام جم گفت: متهم با انتقال به پلیس آگاهی ساوه در بازجویی به قتل عروس خانواده اعتراف و عنوان کرده بود به دلیل اختلاف خانوادگی با همسر برادرش، نقشه قتل او را کشیده و اجرا کرده است.

سپس به بهانه ای او را سوار خودرویش کرده و با انتقال به باغی در حومه شهر ساوه، وی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و هنگام دفن جسد متوجه حضور فردی شده و از آنجا فرار کرده است.

متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از عامل جنایت ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------