آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت از مردم تحت پوشش مامور/ سرکرده باند جاعل حرفه‌ای بود



رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان بعنف تحت پوشش مامور و 3 فقره جعل و كلاهبرداری و یك فقره ضرب وجرح عمدی خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر شناسایی باند سارقان به عنف تحت پوشش مامور و دستگیری یك نفر از اعضای این باند و اعتراف به سرقت با همدستی افرادی دیگر، تحقیقات جهت دستگیری سایر اعضای باند كه به خارج از استان همدان و محل های نامعلوم متواری شده بودند در دستور كار پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: كاركنان عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از حضور دو نفر از اعضای این باند به عنوان سارق و خریدار اموال مسروقه مطلع و با تعقیب و مراقبت نامحسوس طی یك عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده مشخص شد سرکرده این باند دارای پرونده های متعدد جعل و كلاهبرداری بوده و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی می باشد كه تاكنون به 3 فقره جعل و كلاهبرداری و یك فقره ضرب و جرح عمدی اعتراف کرده است.

سرهنگ زارعی بخاطر نشان کرد: در ادامه كلیه مالباختگان شناسایی و پس از تكمیل تحقیقات، پرونده به دادسرا ارسال و متهمان روانه زندان شدند .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------