توقیف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق/کشف 46 تن برنج خارجی



فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف چندین محموله خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش  خبرآنلاین در اصفهان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سردار  عبدالرضا آقاخانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تلاش مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در چهار عملیات جداگانه چهار محموله قاچاق کشف شد.

وی افزود: کالاهای کشف شده در این عملیات شامل لپ تاپ، تلویزیون ال سی دی، لوازم آرایشی، پوشاک زنانه، کفش، وسایل بهداشتی، قهوه ساز و 46 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 50 میلیون ریال است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان کاشان نیز در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع گوشی تلفن همراه قاچاق خارجی توسط فردی در شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مأموران این فرماندهی خودرو متهم را شناسایی و در بازرسی از آن تعداد 116 دستگاه گوشی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف کردند.

آقاخانی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر در حین گشت زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و در بازرسی از آن مقادیر زیادی بسته لوازم بهداشتی نوزاد به ارزش 150 میلیون ریال کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع این عملیات هشت خودرو سبک هشت خودرو سبک و سنگین و هشت محموله جمعاً به ارزش پنج میلیارد و 200 میلیون ریال توقیف، 9 متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------