درگيري سارقان مسلح بانك با نيروي انتظامي در سپاهان‌شهر اصفهان/ باند سارقان منهدم شد+ عكس



سارقان به 8 فقره سرقت مسلحانه در استان اصفهان اعتراف كردند.

 فرمانده انتظامي استان اصفهان اعلام كرد: 4 سارق مسلح كه صبح روز چهارشنبه اقدام به سرقت از بانك مسكن سپاهان‌شهر كرده بودند، پس از درگيري با عوامل انتظامي در كمتر از 15 دقيقه دستگير شدند.
 
سردار آقاخاني روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ايمنا گفت: ساعت 9 و 28 دقيقه صبح امروز، 4 سارق مسلح به سلاح‌هاي كلاش و كُلت، وارد بانك مسكن سپاهان ‌شهر شدند و با تهديد كارمندان بانك اقدام به سرقت 215 ميليون تومان وجه نقد كردند.


وي افزود: به محض ورود سارقان به بانك، عوامل انتظامي مطلع شده و ظرف 3 دقيقه گروه ضربت نيروي انتظامي وارد عمل شد و نسبت به مسدود كردن خيابان‌هاي اطراف بانك اقدام كرد.


فرمانده انتظامي استان اصفهان ادامه داد: در اين عمليات، طي يك درگيري متقابل و مسلحانه از سوي سارقان به ماموران نيروي انتظامي تيراندازي شد و در اين درگيري كه 12 دقيقه به طول انجاميد 2 نفر از سارقان زخمي شدند.


سردار آقاخاني با بيان اينكه كل مدت علميات 15 دقيقه زمان برد، تصريح كرد: اشراف كامل و جامع پليس به منطقه عمليات، موفقيت صد درصدي نيروي انتظامي را به دنبال داشت و هر 4 سارق مسلح دستگير شدند.


وي افزود: اين سارقان در اعتراف اوليه به 8 فقره سرقت مسلحانه در استان اصفهان اعتراف كردند كه سرقت مسلحانه پست بانك بهارستان هم كه هفتم خردادماه رخ داد، توسط همين باند صورت گرفته بود.


فرمانده انتظامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: در بازرسي از منزل متهمان، 2 قبضه سلاح كلت و تجهيزات انفرادي از جمله دستبند، كلاه و دستكش كشف و ضبط شد.


سردار آقاخاني با اشاره به اينكه پليس پس از يك ارزيابي اوليه، موفقيت صددرصدي عمليات را تائيد كرد، افزود: سال 94 با توجه به تاكيدات فرماندهي ناجا، مصمم هستيم كه احساس امنيت در جامعه را افزايش دهيم.


وي اظهار كرد: شروع سال 94، يك آغاز طوفاني براي باندهاي تبهكاري بود و به مردم قول مي‌دهيم كه اين روال همچنان ادامه داشته باشد.


بر اساس اين گزارش، سارقان در رده سني 22 تا 32 ساله و دو نفر از آنها مجرد و دو نفر متاهل هستند؛ همچنين سه نفر از اين سارقان با يكديگر نسبت برادري دارند.


يكي از متهمان كه 22 ساله است در گفتگو با خبرنگار ايمنا انگيزه خود را از سرقت، فشار مالي و تامين زندگي‌اش عنوان كرد و گفت: پس از وارد شدن به بانك، كيف را آماده كردم و يكي از همدستانم با تهديد كاركنان، پول‌ها را داخل كيف ريخت و بلافاصله از بانك خارج شديم اما به محض خروج، پليس را پشت سر خود مشاهده كرديم.


وي افزود: با عوامل انتظامي درگير شديم و در اين درگيري مسلحانه، راننده و يكي از همدستانم مجروح شدند.


يكي ديگر از متهمان كه 22 ساله است، نيز عنوان كرد: من و برادرم براي اجراي اعمال مجرمانه خود از خرم آباد سلاح تهيه كرديم اما قسم خورده بوديم كه به هيچ كس آسيب نرسانيم.


وي با بيان اينكه هنوز هم باورم نمي‌شود كه در دام پليس گرفتار شديم، ادامه داد: به خاطر مشكلات مالي دست به چنين كاري زديم و با خود گفتيم كه بانك بيمه است و مال كسي نيست.


اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

 اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

اخبار  اجتماعی  -  ايمنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------