آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت با تاکسی دربستی/ متهم: در پوشش مسافر طعمه‌ها را به حاشیه شهر می‌بردم



فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق به عنف که با استفاده از تاکسی اقدام به سرقت می کرد ،خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در سطح شهر کرمان دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: اظهارات مالباختگان و شگرد سارق حاكی از آن بود كه فرد مورد نظر به عنوان مسافر خودرو را به مقصد حاشیه شهر دربست و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم اقدام به سرقت وجه نقد و خودرو می كرد.

وی بیان كرد: در این راستا گشت های نامحسوس در سطح شهر کرمان افزایش یافت و طی آن ماموران كلانتری 11 به یك دستگاه خودرو پژو که در حال حرکت بود، مشكوك شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار کرد: اگر چه ماموران انتظامی به راننده دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد كه پس از طی مسافتی با اقدام ضربتی ماموران کلانتری متوقف شد.

سرهنگ روانبخش تصریح كرد: متهم برای تحقیقات بیشتر به همراه خودرو به كلانتری انتقال داده شد و در بازجویی های اولیه منكر هرگونه جرمی می شود كه در ادامه تحقیقات با مشاهده ادله پلیسی به 4فقره سرقت به عنف از شهروندان اعتراف كرد و بیان داشت به عنوان مسافر خودرو را به صورت دربستی کرایه می كردیم و به مناطق حاشیه شهر کرمان می بردم، سپس آن ها را با سلاح سرد تهدید و خودرو و وجه نقد موجود را سرقت می کردم .

سرهنگ روانبخش خاطر نشان کرد: متهم  پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------