عامل انتشار فیلم مهمانی‌ های شبانه در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد



دو پسر جوان که با برگزاری مهمانی‌های شبانه در باغ‌های اطراف شهریار، عکس و فیلم دختران و پسران را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند، در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته، ماموران پلیس امنیت شهریار از طریق گزارش های مردمی در جریان انتشار تصاویر و فیلم های تعدادی از مهمانی های خصوصی و شبانه شهریار در فضای مجازی قرار گرفتند.

ماموران، تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند تا این که هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایت های شخصی دو پسر جوان شدند که تعدادی از فیلم و عکس های مهمانی های شبانه را در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

ماموران با کشف این سرنخ اطمینان یافتند این دو جوان در راه اندازی این مهمانی های شبانه نقش دارند.

با گزارش این موضوع به اسماعیل برجسته، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار و هماهنگی قضایی، تحقیقات ماموران پلیس امنیت شهریار برای دستگیری این دو جوان آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران، مخفیگاه آنها را در شهریار شناسایی و هر دوی آنها دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس امنیت این شهر، در بازجویی ها مدعی شدند اشتباهی دستگیر شده و در هیچ مهمانی شبانه ای شرکت نداشته اند.

در ادامه تحقیقات، ماموران با بررسی گوشی تلفن همراه این دو نفر، تصاویر دختران و پسران جوانی را که همراه متهمان در مهمانی های شبانه حضور داشتند، به دست آوردند.

متهمان پس از افشا شدن راز مهمانی های شبانه خود، اعتراف کردند به انگیزه تفریح و خوشگذرانی دست به این کارها زده اند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: من و دوستم در فضای مجازی با گروه های مختلفی که در شهریار، کرج و تهران مهمانی های شبانه برگزار می کردند، آشنا شده و چند بار هم در این مهمانی ها حضور یافتیم. تصاویر و عکس های مختلفی از این مهمانی ها گرفته و در فضای مجازی منتشر کردیم که با استقبال کاربران روبه رو شد. پس از مدتی من و دوستم تصمیم گرفتیم خودمان نیز با فراخوان در فضای مجازی از جمله وایبر و واتس آپ، دختران و پسران جوان را فریب داده و برای حضور در این مهمانی ها دعوت کنیم.

وی ادامه داد: این کارمان جواب داد و با برگزاری سه مهمانی شبانه افراد بسیاری از کرج، تهران و شهریار و اطراف آن به محل جشن آمدند. روز بعد از هر مهمانی بخشی از فیلم و عکس های مهمانان را در شبکه های اجتماعی و سایت های شخصی مان منتشر می کردیم. هدف ما از این کار فقط تفریح بود. چند روز قبل هم به بهانه برگزاری جشن خانوادگی یکی از دوستانم را فریب داده و کلید باغ او را گرفتیم. بعد هم با فراخوان در شبکه های اجتماعی 50 دختر و پسر را به باغ دعوت کردیم. با اعتراف این متهم و همدستش آنها روانه زندان شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------