بی‌احتیاطی‌ها باعث مرگ غم‌انگیز فرناز کوچولو شد



در سانحه رانندگی در خیابان امام شهرستان میبد استان یزد ،دختر بچه ۱۸ ماهه به نام " فرناز" که سرنشین موتورسیکلت پدرش بود جان خود را از دست داد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خصوص جزئیات این خبر گفت:  برخورد یک دستگاه سواری "جک" با یک دختر بچه در خیابان امام میبد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله ماموران پلیس راهور میبد در صحنه حادثه حاضر شدند.

سرهنگ "ولی ا... حسین محمدی" افزود: با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت فرزند خود را جلوی موتورسیکلت و روی باک سوارکرده و در حال حرکت بود که یک خودرو نیسان با بی احتیاطی به صورت دنده عقب وارد خیابان می شود.

وی اظهارداشت : راکب موتورسیکلت برای اینکه با نیسان برخورد نکند تغییر مسیر داده و تعادل خود را از دست می دهد و در همین حین، دختر بچه 18 ماهه وی از روی موتورسیکلت به زمین می افتد و از سوی دیگر خورو سواری جک که احتمالا با سرعت بالا در حال حرکت بوده با این کودک برخورد کرده و از محل متواری می شود.

حسین محمدی تصریح کرد: در این حادثه تلخ وغم انگیز، طفل بی گناه و معصوم به نام " فرناز" پس از انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اعلام این موضوع که راننده خودرو متواری شناسایی شده و دستگیری وی در دست اقدام است خاطر نشان ساخت : متاسفانه در این حادثه، عواملی از قبیل: سوارکردن کودک بر روی باک موتورسیکلت، بی احتیاطی راننده نیسان و از سوی دیگر بی توجهی راننده خودروی سواری "جک"، این حادثه تلخ را رقم زد.


 اخبار   حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------