دختر ۱۸ ساله طراح سرقت از فروشگاه پوشاک



معمای سرقت از گاوصندوق فروشگاه پوشاک با دستگیری دختر ۱۸ ساله افشا شد.

به گزارش همشهری، چندي قبل مدير يك فروشگاه در مشهد به اداره پليس رفت و مأموران را در جريان سرقت قرار داد. وي گفت: من صاحب يك فروشگاه پوشاك هستم. روز گذشته پيش از اينكه مغازه را تعطيل كنم، سراغ گاوصندوق مغازه رفتم تا مقداري پول بردارم كه متوجه شدم مبلغي پول سرقت شده است. اين ماجرا روز بعد هم تكرار شد و وقتي موضوع را نزد كاركنان مغازه مطرح كردم، يكي از آنها مدعي شد كه احتمال دارد سرقت از سوي مشتريان انجام شده باشد. من هم موضوع را پيگيري نكردم اما بازهم سرقت تكرار شد و اين بار تصميم به شكايت گرفتم.

با اين شكايت تيمي از مأموران راهي محل سرقت شدند و بعد از انجام تحقيقات ميداني اعلام كردند كه سرقت از سوي يك آشنا صورت گرفته است. به‌نظر مي‌رسيد كه پشت پرده ماجراي سرقت يكي از كاركنان فروشگاه باشد. وقتي پليس اين فرضيه را پيش روي صاحب فروشگاه مطرح كرد وي تصميم تازه‌اي گرفت. او يك دوربين فيلمبرداري در فروشگاه جاسازي كرد كه همين موضوع دست دختر 18ساله‌اي كه به تازگي در فروشگاه استخدام شده بود را رو كرد.

مدير فروشگاه با فيلم ضبط شده سرقت بار ديگر راهي اداره پليس شد و با افشاي معماي سرقت، مأموران راهي فروشگاه شدند و دختر جوان را دستگير كردند. اين دختر جوان در حدود 2هفته بود كه به‌عنوان فروشنده در فروشگاه استخدام شده بود و در زمان خلوتي نقشه سرقت از گاوصندوق مغازه را اجرا مي‌كرد.

سرهنگ محمد بوستاني، جانشين فرماندهي انتظامي مشهد با اعلام اين خبر گفت: دختر كم سن و سال بعد از اعتراف به سرقت با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد.

 

  اخبار  حوادث  -  همشهری 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------