پایان تلخ آشنایی در خانه مجردی/ دختر جوان نقشه زورگیری از 2 پسر پولدار را طراحی کرد + تصاویر



دختر جوان که نقشه زورگیری از 2 پسر پولدار را طراحی کرده بود،‌ در بازجویی‌های پلسی به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 10/02/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ به مأمورین اعلام کرد که بهمراه یکی از دوستانش و همچنین دو خانم جوان در داخل منزل حضور داشته که چند جوان با چاقو و قمه وارد خانه شده و با تهدید اقدام به بستن دست و پا و نهایتا سرقت وجوه نقد ، چک های بانکی و گوشی های تلفن همراه هر چهار نفر آنها به ارزش تقریبی 40 میلیون تومان کرده اند .

پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت بعنف از منزل" و به دستور شعبه چهاردهم دادیاری دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار,اخبار حوادث  , زور  گیری


اظهارات مالباخته :
شاکی اصلی پرونده ( امیر ) بهمراه یکی از دوستانش بنام "بهروز" در پایگاه چهارم پلیس آگاهی حاضر و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش با دختر جوانی بنام پروین ، در منطقه تهرانپارس آشنا شدم و طی چند ملاقاتی که با او داشتم ، یکی از دوستانم بنام بهروز نیز حضور داشت تا اینکه پروین پیشنهاد داد تا یکی از دوستانش بنام مریم را با بهروز آشنا کند ؛ زمانیکه موضوع پیشنهاد پروین را با بهروز در میان گذاشتم او نیز قبول کرد تا اینکه قرار شد تا این دو نفر (بهروز و مریم) همدیگر را ملاقات کنند ؛ به بهانه ملاقات ، پروین پیشنهاد داد تا ملاقات بهروز و مریم در خانه ی من انجام شود و من نیز با این پیشنهاد موافقت کردم " .

 

اخبار,اخبار حوادث  , زور  گیری


امیر در ادامه اظهارات خود به کاراگاهان گفت : " قرار شد تا در مورخه 06/02/1394 ، پروین بهمراه مریم به خانه من بیاید و من نیز برای آنروز از بهروز دعوت کردم تا به خانه من بیاید ؛ هنوز دقایقی از حضور ما چهار نفر در داخل خانه نگذشته بود که ناگهان سه جوان قوی هیکل ، با تهدید چاقو و قمه وارد خانه شده و بلافاصله اقدام به بستن دست و پای من و بهروز کردند ؛ آنها پس از سرقت تمامی وجوه نقد داخل خانه و همچنین پول های همراه من و بهروز ، با تهدید چاقو ما را مجبور کردند تا رمز عابربانک های خود را نیز در اختیار آنها بگذریم و سپس از خانه خارج شدند " .

امیر و بهروز در پاسخ به سؤال کارآگاهان که آیا به فرد یا افرادی مظون می باشند نیز به کارآگاهان گفتند : "به کسی مظنون نیستیم اما پس از سرقت ، زمانیکه از پروین و مریم خواستیم تا آنها نیز بهمراه ما به کلانتری آمده و ماجرای سرقت را با پلیس در میان بگذارند ، آنها با طرح این بهانه که در صورت طرح شکایت آنها ، خانواده هایشان از موضوع مطلع خواهند شد ، عنوان کردند که قصد طرح شکایت و پیگیری موضوع را ندارند و حتی به ما نیز پیشنهاد کردند که پیگیر شکایت نشویم !! " .
اخبار,اخبار حوادث  , زور  گیری


پروین : پیشنهاد سرقت را من طرح کردم
در ادامه رسیدگی به پرونده ، "پروین" و "مریم" به صورت جداگانه مورد تحقیقات قرار گرفته و آنها نیز در اظهاراتی مشابه ، اظهارات امیر و بهروز را تأیید کرده اما کماکان اصرار بر این موضوع داشتند که با وجود سرقت گوشی های تلفن همراهشان و به علت مسائل خانوادگی حاضر به طرح شکایت نیستند .

با توجه به مشکوک شدن کارآگاهان به رفتار پروین ، تحقیقات پلیسی نامحسوس در خصوص وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد که پروین با جوانی بنام "عرفان" در ارتباط است .

در ادامه تحقیقات ، اینبار تحقیقات تخصصی از پروین در دستور کار قرار گرفت و نهایتا وی به طرح پیشنهاد سرقت به عرفان اعتراف کرد ؛ پروین در اعترافات خود به عرفان گفت : " یکی روز که با عرفان بیرون رفته بودم ، به او عنوان کردم که با جوانی ( امیر ) آشنا شدم که دارای وضعیت مالی خوبی است و همانجا پیشنهاد سرقت را مطرح کردم ؛ عرفان نیز موضوع را با دو نفر دو از دوستانش مطرح و نهایتا قرار شد تا به بهانه پیشنهاد آشنایی یکی از دوستانم با بهروز که او را چندین بار بهمراه امیر دیده بودم ، قرار ملاقات آنها را در خانه امیر بگذارم . همانطور که انتظار داشتیم ، آنها با پیشنهاد من در خصوص ملاقات در داخل خانه موافقت کردند و من نیز موضوع را با عرفان در میان گذاشتم . روز سرقت ، در حالیکه عرفان بهمراه دو نفر از دوستانش بنام های امیر و سروش در نزدیکی خانه امیر حضور داشتند ، من و مریم وارد خانه ی امیر شدیم  ؛ هنوز دقایقی از حضور ما در داخل خانه نگذشته بود که از طریق زدن آیفون اقدام به باز کردن درب خانه کردم و پس از لحظاتی عرفان بهمراه دوستانش وارد خانه شدند و ... " .

با توجه به اعتراف صریح متهمه ( پروین ) به طرح پیشنهاد سرقت و اطلاع دوستش ( مریم ) از موضوع سرقت ، کارآگاهان در مورخه 10/03/1394 اقدام به دستگیری مریم به عنوان دیگر متهم پرونده کردند ؛ مریم نیز پس از اطلاع از اعترافات پروین ، صراحتا به همدستی با پروین و دیگر اعضای گروه سارقین اعتراف کرد .

دستگیری دیگر اعضای گروه سارقین :
با توجه به شناسایی "عرفان . م" ( 26 ساله ) به عنوان یکی از متهمین اصلی پرونده ، محل سکونت وی در منطقه تهرانپارس شناسایی و در همان تاریخ 10/03/1394 دستگیر و به پایگاه چهارم آگاهی منتقل شد .

عرفان که چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف و دو نفر از مجرمین سابقه دار منطقه تهرانپارس بنام های "امیر . ت" ( 25 ساله ) و "سروش . ج" ( 27 ساله ) را به عنوان دیگر همدستان خود معرفی کرد . بررسی سوابق "امیر" و "سروش" نشان داد که این دو نفر از مجرمین سابقه دار هستند که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف بویژه زورگیری ، برهم زدن نظم عمومی ، موادمخدر ، سرقت و ... دستگیر و روانه زندان شده اند .

با شناسایی مخفیگاه این دو متهم ، نهایتا "امیر" و "سروش" نیز در مورخه 12/03/1394 دستگیر ، صراحتا به مشارکت در سرقت بعنف منزل شاکی پرونده اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه هایشان نیز عابربانک های سرقتی و همچنین مقادیری از مبالغ سرقت کشف شد .

اخبار,اخبار حوادث  , زور  گیری


سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در برخی از پرونده های در حال رسیدگی در پلیس آگاهی شاهد آن هستیم که اقدام و تکرار برخی رفتارهای پرخطر از سوی شکات و آسیب دیدگان ، زمینه ارتکاب جرایم را از سوی متهمین فراهم می نماید که در این پرونده نیز شاهد بروز همین رفتارهای پرخطر از سوی شکات پرونده هستیم " .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح هر 5 متهم پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین روانه زندان شدند " . 


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------