خودکشی تنها راه‌حل پسر 15 ساله برای فرار از دست 3 معلم شیطان صفت + عکس



به گزارش پلیس منچستر سوء استفاده غیر اخلاقی وحشیانه سه تن از معلمین از یک پسر نوجوان، به مرگ وی قبل از شانزدهمین بهار زندگی‌اش منجر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "جیک دانستان" 15 ساله پس از تحمل 2 سال عذاب جنسی برای  رهایی ازسوءاستفاده غیر اخلاقی، آزار و اذیت سه معلم خود در دبیرستان، در نهایت قبل از آغاز شانزدهمین بهار زندگی‌اش خود را در اتاق شخصی‌اش حلق‌آویز کرد.

بنا بر این گزارش، مادر "جیک" بعداز این که فرزندش را برای صرف شام صدا کرد و جوابی نشنید، به اتاقش رفت که ناگهان با صحنه‌ای دلخراش مواجه شد،‌ "جیک" 15 ساله خودش را از سقف به طرز غم انگیزی حلق آویز کرده بود.

پس از حضور پلیس، خودکشی نوجوان توسط پلیس ثبت شد در تحقیقات اولیه پلیس از اتاق جیک موفق به یافتن دفتر خاطرات روزانه "جیک" شد که علت اصلی اقدام وی مشخص شد.

"جیک دانستان" پس از حضور در دبیرستان "لورهالمز" در بولتون منچستر بعنوان شاگرد جدید حساب می‌شد از جانب سه تن از معلمان درس‌های فرانسه، ریاضی و تاریخ بریتانیا مورد آزار و اذیت و در مواردی نیز ضرب و شتم قرار می‌گرفت.

به گزارش پلیس پس از بازخوانی یادداشت‌های "جیک"، تحمل 2 سال رنج و عذاب روحی و جسمی که از جانب سه معلمش در سالهای 2008 تا 2010 رخ می‌داد به حدی بود که بارها و بارها قصد اقدام به خودکشی را داشت.

اخبار,اخبارحوادثتجاوز


این سه معلم بی‌شرم با تهدید توانسته بودند "جیک دانستان" را تسلیم خواسته‌های بی‌شرمانه خود کنند و از هر فرصتی برای رسیدن به مقاصد پلیدشان روی گردان نبودند.

بنابر حکم قضایی پلیس هر سه معلم را که نام و مشخصات آنها به صورت کامل در دفتر "جیک" ثبت شده بود دستگیر شدند که نام این سه معلم هنوز در خبرگزاری فاش نشده است.

بنابر اظهارات مادر "جیک" وی بارها و بارها از والدینش خواسته بود یا محل زندگی‌ یا مدرسه‌ وی را تغییر دهند که هر بار با مخالفت والدینش رو به رو می‌شد و آنها اصرار وی برای تعویض مدرسه را ناشی از فرار از درس خواندن تفکر می‌کردند.

مادر وی با اظهار تاسف در برابر افکار خود نسبت به فرزندش از پلیس خواستار رسیدگی جدی به این پرونده شد.

تحقیقات پلیس با تشکیل یک تیم ویژه متشکل از چند کارآگاه به صورت جدی آغاز شده است.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------