سرقت از مسافران در ساعت‌های اولیه شب/ رها کردن قربانیان با چشمان بسته+ تصاویر



پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای باند سارقان به عنف تحت پوشش مسافرکش ، از شهروندان درخواست کرد چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حمید رضا گل صباحی"با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت های به عنف در پوشش مسافرکش از سوی چهار نفر از سرنشینان سه دستگاه خودرو پراید و پژو 405 در مناطقی از کرج ، فردیس ، اندیشه ، شهرقدس ، تهران و قزوین پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی و پایش تصاویر دورینهای مداربسته در اطراف محل سرقت هویت چهار نفر از سارقان به نامهای «م – الف» ، «م-ص» ، «م- الف» و «ج – ف» شناسایی و با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی طی چند هفته گذشته ، مخفیگاه نامبردگان یکی پس از دیگری در مناطق مختلف استان البرز و تهران شناسایی شد .

سرهنگ گل صباحی بیان داشت : ماموران پس از چندین روز تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان با هماهنگی مقام قضایی ، در تاریخ 19 خرداد ماه طی چهار عملیات غافلگیرانه پلیسی و همزمان در چهار نقطه استان البرز و غرب استان تهران متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها دو دستگاه خودرو پراید ، تعداد زیادی اموال مسروقه متعلق به مالباختگان شامل گوشی تلفن همراه ، لپ تاپ ، عینک آفتابی ، ساعت مچی و ... کشف شد .

اخبار,اخبارحوادث, سرقت


رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کرده و اقرار داشتند که از سال 92 با تشکیل یک باند سرقت در قالب گروههای سه و چهار نفره در پوشش مسافرکش با سوار کردن مسافر در ساعتهای اولیه شب از پل فردیس و یا سایر نقاط کرج به مقصد های مختلف از جمله فردیس ، اندیشه ، شهرقدس ، تهران ، قزوین و ... پس از طی مسافتی در یک فرصت مناسب مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم وجوه نقد ، عابر بانک و اموال قیمتی مسافران را به سرقت برده و با گرفتن رمز بانکی موجودی حساب اقدام به برداشت موجودی حساب مالباختگان کرده و سپس با بستن چشم و دست مسافران ، آنها را در مناطق خلوت شهر رها کرده و متواری می شدند .

با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند سارقان به عنف از افراد متعدد ،بازپرس شعبه 21 دادسرای کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند . 


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------