آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تعرض پسر افغاني به خواهر دوستش



خواهر حسين در اتاقش تنها بود. حميد از نيمه باز در نگاهي به او انداخت. به آرامي وارد اتاق شد و عصمت را مورد آزار و اذيت قرار داد. حسين همان شب همه‌چيز را فهميد. چاقويش را برداشت و سراغ حميد رفت. جنازه حميد ٣١ ساله چند روز بعد در كارخانه‌اي متروك در رباط كريم پيدا شد. رسيدگي به اين پرونده از سوم مهر ٩٠ آغاز شد. در اين روز پليس جنازه پسري جوان را در رباط‌كريم كشف كرد.

در تحقيقات اوليه ماموران از جنازه مقتول مشخص شد كه او با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از خونريزي شديد كشته شده است. به اين ترتيب پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. تحقيقات ماموران نشان مي‌داد مقتول جواني افغاني به نام حميد است كه پيش از اين ‌بارها در كارخانه‌اي اطراف رباط‌كريم ديده شده است. با كشف اين سرنخ، ماموران تحقيقات خود را از كارگران كارخانه‌هاي رباط‌كريم آغاز كردند و موفق به شناسايي يكي از دوستان صميمي مقتول به نام حسين شدند.

 

حسين جواني ٣١ ساله افغاني بود كه همراه خواهرش در هشتگرد زندگي مي‌كرد كه با دستگيري او راز كشف قتل حميد برملا شد. او در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل حميد اعتراف كرد و انگيزه خود را تعرض مقتول به خواهرش دانست. با اعتراف حسين به قتل، پرونده براي رسيدگي در اختيار مقام قضايي قرار گرفت و روز گذشته آخرين جلسه رسيدگي به آن در شعبه ٧٤ دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عبداللهي برگزار شد. خانواده اولياي دم كه پيش از اين تقاضاي قصاص متهم را داشتند پس از چهار سال از وقوع قتل، راضي به دريافت ديه شدند و به اين ترتيب پرونده از جنبه عمومي جرم مورد رسيدگي قرار گرفت.


در همان ابتداي جلسه، حسين، جوان افغاني با چشماني كشيده، به دستور رييس دادگاه پشت جايگاه ايستاد. او درباره روز حادثه گفت: «من با حميد دوست بودم. سوم مهرماه چهارسال پيش او به خانه من آمد. خواهرم هم در خانه بود. صبح ساعت ١٠ صبح بود كه من جلوي تلويزيون خوابم برد. وقتي بيدار شدم، حميد رفته بود. خواهرم را صدا كردم و ديدم كه چهره‌اش تغيير كرده و مشكوك مي‌زند. علت را پرسيدم. او اول چيزي نمي‌گفت اما كمي كه پاپيچش شدم او به من گفت كه حميد وارد اتاقش شده و به زور به او تعرض كرده است. خيلي عصباني شدم. چاقويم را برداشتم و به حميد زنگ زدم. به او گفتم كه به كارخانه محل كار من در رباط كريم بيايد. او هم قبول كرد. شب همان روز هر دو در كارخانه تنها بوديم.»


حسين كه در يك روز، دو حادثه «آزار و اذيت خواهرش» و «قتل دوستش» را تجربه كرده بود درباره شيوه قتل حميد گفت: «وقتي حميد به كارخانه رسيد، او را به محلي خلوت كشاندم و پرسيدم چرا به خواهر من تعرض كرده‌اي؟ او منكر شد اما من در يك لحظه چاقو را برداشتم و چند ضربه به او زدم. خون از بدنش آمد و روي زمين افتاد. چند دقيقه بعد مرد و ديگر نفس نكشيد. بعد از آن فرار كردم اما به سرعت دستگير شدم.»چهار سال از آن روز مي‌گذشت اما آن روز تلخ هنوز براي حسين تازگي داشت. پسر افغاني ٣١ ساله سرجايش برگشت و بين وكيل و سرباز زندان نشست. از خانواده مقتول كسي در جلسه حاضر نشده بود. آنها تقاضاي ديه داشتند. لحظاتي بعد، حسين براي آخرين دفاع بار ديگر پشت جايگاه ايستاد. او گفت: «حميد دوست من بود. من كنترل خودم را از دست دادم. از خانواده‌اش تقاضاي بخشش دارم. نبايد آنطوري تمام مي‌شد.»دادگاه به پايان خود نزديك شده بود. قضات وارد شور شدند و سرباز زندان، حسين را بيرون برد. قرباني ديگر آن روز يعني خواهر حسين به دادگاه نيامده بود...  .


 اخبار  حوادث  - اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------