قتل پدر و فرزندش به خاطر یک مشت پول



با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان فردی که به دلیل اختلافات مالی، پدر و فرزندی را به قتل رسانده بود ،دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا اربابی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی قتل پدر و فرزندی با استفاده از سلاح گرم در سال گذشته ،ماموران از زمان وقوع جرم اقدامات خود را در سطح گسترده برای شناسایی قاتلان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی یکی از قاتلان را شناسایی اما متهم به طور مدام به منظور فرار از مجازات تغییر مکان می داد که سر انجام روز گذشته ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم در محله کارواندر شدند.

سرهنگ اربابی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی چندین اکیپ از پلیس های تخصصی و یگان های عملیاتی شهرستان خاش به محل اختفای این متهم اعزام و پس از محاصره محل، وی را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: متهم درتحقیقات تخصصی پلیس به انجام قتل یک پدر و فرزند با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد و انگیزه خود از انجام این جرم را اختلافات مالی با مقتولین بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطر نشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری سایر متهمان پرونده همچنان با جدیت ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------