دستگیری وحید سیاه و تلاش برای دستگیری پریوش



علیرغم دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه شادآباد به نام «وحید سیاه»، زن جوانی که روزانه مواد مخدر در آن منطقه را تأمین می‌کرد، موفق به فرار از دست مأموران شد.

سرگرد محمد تقی داودآبادی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری «وحید سیاه» اظهار داشت: در پی اطلاعات واصله و نارضایتی اهالی محله شادآباد، از اقدامات مجرمانه «وحید سیاه» یکی از فروشندگان مواد مخدر در این منطقه، اکیپی تحت عنوان مأموران تجسس، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست کلانتری 151 یافت آباد ادامه داد: پس از حضور مأموران در محل، موفق شدند فرد 32 ساله ای را با مشخصات مشابه وحید سیاه شناسایی کنند و علی رغم تلاش وی برای فرار از دست ماموران، دستگیر شده و از او مقدار 10 گرم هروئین کشف و ضبط شد.

وی افزود: فرد دستگیر شده هنگام انتقال به کلانتری ضمن اعتراف به خرده فروشی مواد مخدر، از تهیه روزانه هروئین توسط زن جوانی به نام «پریوش» خبر داد و در اظهاراتش عنوان کرد که هر روز 30 تا 40 گرم هروئین را از این زن جوان گرفته و در سطح منطقه توزیع می کنم.

داودآبادی با اشاره به همکاری «وحید سیاه» برای دستگیری «پریوش» گفت: ماموران پلیس پس از اظهارات «وحید سیاه»، آموزش های لازم برای گذاشتن یک قرار صوری با پریوش را در اختیار وی گذاشتند و او توانست در قراری صوری، پریوش را به محل ملاقات بکشاند.

سرپرست کلانتری 151 یافت آباد ادامه داد: پس از گذشت 20 دقیقه از تماس تلفنی وحید سیاه با پریوش، یک دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ به محل ملاقات آمد و قصد تحویل 40 گرم هروئین به وحید سیاه را داشت که «پریوش» به همراه یک پسر بچه 15 ساله، با دیدن ماموران از خودرو پیاده شد و راننده پژو به سمت ماموران حمله کرد.

وی گفت: راننده خودرو در حالی که پس از درگیری با ماموران قصد فرار از دست پلیس را داشت، در حالی که سوار بر خودروی سواری شده بود با یکدستگاه خاور برخورد کرد و دستگیر شد.

داودآبادی در پایان با اشاره به کشف 40 گرم هروئین از خودروی پژو، خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم دستگیری وحید سیاه و راننده خودروی پژو، «پریوش» و پسربچه 15 ساله موفق به فرار شدند و تلاش ماموران برای دستگیری آن ها ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  - تسنیم    

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------