گم شدن باغبان و زن پولدار در هاله‌اي از ابهام



گم شدن ناگهاني زن ‌پولدار و باغبان خانه‌شان پليس را با معماي تازه‌اي مواجه كرده است.

به گزارش جوان، روز دوشنبه 4 خردادماه زن جواني به اداره پليس رفت و از ناپديد شدن ناگهاني شوهرش شكايت كرد. شاكي گفت: يك سال قبل با بيژن ازدواج كردم. او 17 سال است كارگر خانوادگي پير‌زن پولداري است كه هر روز به خانه اعياني آنها مي‌رود و شب به خانه برمي‌گردد اما امروز صبح بعد از خارج شدن ديگر به خانه برنگشت.

پس از طرح شكايت، پرونده به دستور قاضي مدير روستا بازپرس ويژه قتل پايتخت در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت. نخستين تحقيقات نشان داد پير‌زن پولدار بعد از فوت شوهرش به همراه پسرش دراين خانه ويلايي زندگي مي‌كند. همچنين مشخص شد روز حادثه دختر ميانسال اين خانواده به نام طوبي هم كه در محله ديگري زندگي مي‌كند، در خانه مادرش بوده است. از سوي ديگر مأموران در بررسي دوربين‌هاي مداربسته خانه دريافتند كه بيژن ساعت 7 صبح وارد محل كارش شده و 40 دقيقه بعد بدون اينكه خودرواش را با خودش ببرد از خانه خارج شده است. تصاوير همچنين نشان داد لحظاتي بعد از خارج شدن بيژن، طوبي هم خانه را ترك كرده اما بار ديگر به خانه بازگشته است.

طوبي وقتي مورد بازجويي قرار گرفت گفت كه اطلاعي از سرنوشت بيژن ندارد و روز حادثه هم در خانه نبوده است. در حالي كه تحقيقات پليسي نشان مي‌داد طوبي با تناقض‌گويي قصد فريب پليس را دارد،كارآگاهان طوبي را دوباره براي بازجويي فرا‌خواندند اما متوجه شدند وي نيز به صورت مرموزي ناپديد شده است. پس از اين مأموران تحقيقات خود را ادامه دادند تا اينكه در تحقيقات تخصصي به چهار نفر از بستگان و اعضاي خانواده طوبي مشكوك شدند و آنها را براي بازجويي بازداشت كردند

. آنها در بازجويي‌ها مدعي شدند مرد گمشده كارگر و باغبان خانه آنها بوده و آنها نقشي در گم‌شدن وي ندارند. يكي از بازداشت‌شدگان كه شوهر طوبي بود نيز در بازجويي‌ها مدعي شد از سرنوشت همسرش بي‌خبر است.

 تحقيقات از متهمان به دستور قاضي مدير روستا تا روشن شدن زواياي مبهم پرونده ادامه دارد.


اخبار  حوادث  - جوان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------