سارقان سیم روی مردم اسلحه کشیدند



دو سارق سیم برق در بندرعباس پس از روبرو شدن با مردم دست به اسلحه بردند که یک نفر از شهروندان بر اثر اصابت گلوله در این حادثه مجروح شد.

فرزند تنها مجروح این حادثه به ایرنا گفت: سارقان حدود ساعت پنج عصر روز یکشنبه در حال سرقت سیم برق در شهرک طلاییه واقع در بلوار امام حسین (ع) بودند که پس از روبرو شد با مردم ،یکی از آنان با اسلحه کمری اقدام به تیراندازی کرد.

به گفته عبدالرحیم بَرتینا، پدرش موسی برتینا در این تیراندازی از ناحیه پا مجروح شده و هم اکنون در یکی از بیمارستان های بندرعباس بستری است.

به گفته این شاهد عینی، دو سارق پس از شلیک پنج تیر ،با برداشتن سیم های بریده شده با یک دستگاه خودروی پراید موفق به فرار شده اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با تایید خبر یاد شده اظهار داشت :این حادثه از سوی عوامل ذیربط در حال پیگیری است.

سرهنگ عبدالحسین بسطامی یکشنبه شب در گفت و گوی تلفنی اختصاصی با ایرنا خاطرنشان کرد:هرچند در این حادثه سارقین از اسلحه استفاده کرده و تیراندازی آنان منجر به مجروح شدن یکی از شهروندان شده، اما نباید آن را سرقت مسلحانه نامید.

سرقت تجهیزات ،سیم و کابل های مسی برق و کافوهای آلومینیومی شرکت مخابرات مدتها است که مراکز دی ربط در بندرعباس و دیگر شهرهای هرمزگان را با مشکل روبه رو کرده است.
 
 اخبار  حوادث   -  ایرنا 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------