معمای ناپدید شدن مرموز پیشکار خانه



پرونده ناپدید شدن پیشکار خانه‌ای در پایتخت با دستگیری چهار مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد. متهم اصلی این پرونده نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است.

به گزارش جام جم، پنجم خرداد امسال مرد 40 ساله ای با مراجعه به کلانتری تجریش از گم شدن برادرش به نام حسن خبر داد. این مرد در شکایتش گفت: صبح دیروز برادرم به محل کارش در خیابان تجریش رفت، اما ساعت 7 و 40 دقیقه صبح از آنجا خارج و ناپدید شد.

با طرح این شکایت تحقیقات برای یافتن مرد 35 ساله آغاز شد و ماموران با حضور در محل کار او متوجه شدند مرد گمشده 17 سال به عنوان پیشکار در این خانه مشغول به کار بوده و صبح روز حادثه در حالی که خودروی پژوی او مقابل خانه پارک بوده، از آنجا خارج شده و دیگر بازنگشته است.

همسر حسن در بازجویی ها گفت: شب قبل از گم شدن همسرم، او از من خواست فردا زودتر بیدارش کنم. ساعت 6 صبح به محل کارش رفت، اما هرچه بعد از آن به او زنگ زدم، پاسخگو نبود. سرانجام ساعت 9 صبح دختر صاحبخانه به نام نرگس با ما تماس گرفت و از ناپدید شدن حسن خبر داد.

با اظهارات همسر حسن، ماموران تحقیقاتشان را روی نرگس متمرکز کرده و متوجه تناقضگویی این زن در جریان تحقیقات شدند.

در ادامه ماموران با بررسی دوربین های خانه و تحقیق از دیگر کارگران متوجه شدند، روز حادثه پس از ترک خانه از سوی حسن، نرگس نیز از خانه خارج شده است.

با کشف این سرنخ، دستور بازداشت نرگس صادر شد، اما او هم به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

در ادامه تحقیقات به دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی چهار مظنون در رابطه با گم شدن مرد 35 ساله بازداشت شدند.

روز گذشته یکی از متهمان در جلسه بازپرسی گفت: حسن پسر خوبی بود و در این 17 سالی که برای ما کار می کند، رفتار بدی از او ندیدیم. او کارگر خانه بود و به خاطر اخلاق خوبش، مادرم او را دوست داشت. او هر روز از 7 صبح تا 6 بعدازظهر در خانه ما کار می کرد و ماهی چهار میلیون تومان حقوق می گرفت. ما و بقیه کارگران مشکلی با او نداشتیم و نمی دانم او کجاست.

پس از تحقیق از چهار مظنون آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند و تجسس ها برای دستگیری نرگس ادامه دارد.

 

اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------