قتل همسر بی‌گناه در حمام/ ضربات مرگبار چاقو پایان سوءظن خیالی



فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری مردی که در یک اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود ،خبرداد.

سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مرد 50 ساله ای که به موادمخدر اعتیاد داشت در پی بروز سوءظن به همسر و اختلاف خانوادگی ، زن 44 ساله خود را پس از ضرب و شتم با ضربات چاقو از پای در آورد .

سرهنگ همتی افزود:در پی اعلام خبر وقوع قتل در یکی از شهرک های اطراف شهرستان ملارد بلافاصله عوامل کلانتری مربوطه در محل حاضر می شوند.

این مسئول انتظامی گفت: با ورود مأموران به داخل منزل مردی که به وسیله چاقو همسرش را به قتل رسانده مشاهده می شود که با توجه به اقرار صریح متهم و وجود چاقو و البسه خونی وی توسط عوامل دستگیر می گردد .

سرهنگ همتی با بیان این مطلب كه پیکر بی جان زن در داخل حمام خانه مشاهده شده اظهار داشت: متهم ،اعتراف می کند که به علت اختلاف خانوادگی همسرش را به داخل حمام انداخته و پس از اینکه وی را مورد ضرب وشتم قرار می دهد در نهایت با چاقو همسر خود را به قتل می رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطر نشان کرد : با دستگیری متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی شهرستان ، پرونده اولیه تکمیل و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------