مادر جنایتکار در دادگاه: من فرزندانم را کشتم/ صحبت‌های تکان دهنده خواهر بزرگتر در مقابل قاضی + تصاویر



مادر چهار فرزند که دو فرزند خود را با خشونت کشته و جسد انها را در یک فریزر نگه میداشت در خانه اش وافع در دیت رویت میچیگان دستگیرشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالی که این مادر جنایتکار را برای حبس میبردند فریاد میزد: من آنها را کشته ام.

خامن میتچل بلیر 35 ساله متهم  به قتل،پسر نه ساله خود استفن بری، دراگوست 2012 پس از شکنجه و ضرب و شتم است و بدنبال آن در ماه می 2013 این زن روانی دختر سیزده ساله خود استونی بری، را خفه کرد و جنازه ی انها را در حالت فیریز در خانه اش نگه داشته است.

سرانجام پس از فاش شدن راز جنایت این مادر حیوان صفت، اجساد یخ زده  قربانی ها که در پلاستیک بسته بندی شده بود در 24 مارس توسط پلیس پیدا شد.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


در دادگاهی که روز پنج شنبه برگزار شد، بلیر در زمان تنفسی که دادگاه اعلام کرد شروع به ناسزا گفتن با صدای بلند کرد، در حالی که نگهبانان مراقب او بودند فریاد زنان می گفت: همه میخواهند بدانند؟ بله من دخترم را کشتم.

نکته دیگری که در دادگاه به ان اشاره شد پخش نوار ویدئویی بود که نشان میداد یکی از فرزندان زنده مانده(پسر هشت ساله) به مددکار اجتماعیی میگوید که شاهد کشته شدن برادر بزرگترش بوده.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل


در همان لحظه  بلیر فریاد میزند؛نه او مرا هنگام کشتن استفن ندید .این پسر همچنین گفت که مادرش با سیمی او را شلاق زده است و خواهرش نیز توسط یک چکش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است،درحال حاضر هردو این خواهر و برادر توسط خویشاوندان نگهداری میشوند.

بلیر در دادگاه قبلی در ماه اپریل،بر سر الکساندر درسی،پدر فرزندانش فریاد میزند که وی هرگز پیش فرزندانش نبوده و روز تولد انها را از دست داده. دورسی که به فریاد او پاسخ نداد با دستان قلاب کرده نشست.

او در مصاحبه با گزارشگر گفت: من همیشه میخواستم فرزندانم را ببینم و رابطه ام را با آنها بیشتر کنم اما بلیر اجازه نمیداد.

سپس دختر 17 ساله بلیربعد از حضور در دادگاه توصیف میکند که چطور او و برادرش در خانه توسط مادرشان مورد ضرب و شتم توسط وسایلی مانند سیم ،چوب و اتوی مو قرار گرفته اند و توانسته اند جان خود را نجات دهند و به خانه اقوامشان پناه ببرند.

اخبار,اخبارحوادث, قتل


این دختر در ادامه افزود: بلیرابتدا  به مدت دو هفته استفن مقتول  را با بستن کمربندی به دور گردنش، ریختن اب جوش روی بدنش به هنگام حمام کردن ،گذاشتن کیسه پلاستیک روی سرش شنکجه کرد و در اخر او را در بیست اگوست به قتل رساند و جسد او را در داخل پارجه روی تخت پیچید و داخل فریزر انداخت، نه ماه بعد نیز پس از خشمگین شدن از استونی،او را با تیشرتی که به تن داشت خفه کرد وجسدش را در کناراستفن در فریزر گذاشت.

اگردراین دادگاه که همچنان ادامه دارد،این مادر جنایتکار که متهم به دو فقره قتل برنامه ریزی شده و شکنجه فرزندانش میباشد ببازد، دادگاه حکم به حبس ابد میدهد و حق والدینی از او سلب خواهد شد.


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------