قتل مادرزن برای تصاحب ثروتش/ دعوای آشنایان به خاطر نگهداری از وارث چند ماهه + عکس



زن جوان آمریکایی،که به جرم قتل مادرش در زندان بسر میبرد در حال فروختن دختر سه ماه خود است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، خانم "هلتر مک"،19 ساله و همسرش تامی "اس چیفر" 21 ساله،هر دو اهل شیکاگو در آگوست سال گذشته ،که برای گذراندن تعطیلات در اندونزی بسر میبردند اقدام به قتل خانم شیلا وون 62 ساله (مادر مک) میکنند.

در اپریل سال گذشته "اس چیفر" به جرم کشتن مادر زنش به 18 سال حبس محکوم شد و مک هلتر نیز به جرم کمک به همسرش با وجود بیماری سادیسم و باردار بودنش به 10 سال حبس محکوم شد و هم اکنون در زندان بالی(اندونزی) به سر می‌برد.

اخبار,اخبارحوادث , قتل


"مک" که فرزندش،استلا  را در ماه مارس بدنیا اورد، اوایل این هفته دختر خود را برای مراقبت به خانواده ایی استرالیایی ساکن بالی سپرد. اما خانم الیکا والکر(مادر اس چیفر ) در دادگاه کوک کانتی شهر شیکاگو ادعا کرده است که "مک" نوه اش را به 150میلیون دلار فروخته است.

وکیل مدافع "مک" ،مایکل الکین  در دادگاه گفت:ادعای فروختن فرزند "مک"  کذب محض است.

 

اخبار,اخبارحوادث , قتل


این وکیل در ادامه گفت: "مک" فقط نگران اینده دخترش است و ممکن است با یکی از اقوام در رابطه با نگهداری استلا صحبت کرده باشد اما فروختن بچه صحت ندارد.

"مک" برای روشن شدن وضعیتش که ایا مسئولین به او کمکی خواهند کرد یا نه؟ باید صبر کند تا بتواند تصمیم نهایی را بگیرد.

الکین همچبین یاد اوری کرد که یک از افوام همسر "مک" به نام وانسافاویا، شاغل در شیکاگو به بالی سفر کرد و در رابطه با اینده استلا به مک توصیه کرده اند که اعلام داشتند که می‌توانند از استلا نگهداری کنند.

اخبار,اخبارحوادث , قتل


وکیل های "مک" در شیکاگو در تلاشند برای برنده شدن مک در رابطه با به ارث بردن اموال به جا مانده از مادر مقتولش که به ازرش 1.56میلیون دلار است که در صورت بازنده بودن، آن اموال به استلای کوچک میرسد.

آنها دلیل ادعای الیکا والکر را در انگیزه مالی و ارثیه وسوسه کننده استلا میدانند.اموالی که شاید باعث انگیزه قتل شیلا وون توسط فرزندش شدو جسد این مادر در چمدانی در صندوق تاکسی پیدا شد.

"مک" در یک بیانیه گفت: من هرگز دخترم را ترک نمیکنم،اگر تصمیم گیری مسئولین به او اجازه دهد که استلا توسط یک خانواده خوب در اینجا (اندونزی) نگهداری شود،برای هردوی ما بهتر خواهد بود.

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------