اجاره دادن خانه‌های اجاره‌‌ای شگرده جدید کلاهبرداری/ متهم: پس از یک از ازدواجمان تصمیم به کلاهبرداری گرفتیم



زن و شوهر کلاهبردار كه، خانه های اجاره ای را به چند نفر اجاره می دادند، از سوی پلیس بازداشت شدند.

 به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یك كلاهبرداری از سوی یك زن و مرد قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

در تجسس های پلیس مشخص شد، كه این زن و مرد خانه هایی با اجاره بالا و رهن پایین را كرایه كرده و سپس با جعل مدارک خانه، همان خانه را برای اجاره با رهن کامل چند میلیونی در روزنامه آگهی می کردند و پس از رهن خانه پول را بر داشته و فرار می‌کردند.

این زن و شوهر از همین روش توانستند از 6 مستاجر پولهای میلیونی به جیب بزنند. بنابراین تحقیقات با تلاش بیشتری ادامه یافت تا اینكه هردوی آنها دستگیر شدند.

مرد جوان در بازجویی ها به ماموران گفت: من و همسرم از وقتی با هم ازدواج کردیم با مشکلات مالی زیادی مواجه شدیم. مستاجر بودیم و خانه های اجاره ای هم که می دانید، آنقدر گران قیمت هستند که یک زن و شوهر دانشجو نمی توانند از تامین هزینه بر بیایند. برای همین پس از یك سال از ازدواجمان تصمیم گرفتیم دست به کلاهبرداری بزنیم تا شاید بتوانیم پولدار شویم. برای همین با همسرم قرار گذاشتیم با اجاره خانه‌ها و جعل مدارک، آنها را رهن میلیونی بدهیم و فرار کنیم.

وی ادامه داد: ما خانه ای با رهن پایین و اجاره بالا را پیدا می کردیم و با صاحبخانه قرارداد می بستیم. مثلا خانه با 6 میلیون تومان رهن و 2 میلیون تومان اجاره، پس از آن همان خانه را در روزنامه آگهی می کردیم. من هم که کار جعل را بلد بودم مدارک خانه را جعل می کردم و وقتی مستاجر از طریق اگهی روزنامه به خانه می آمد با همان مدارک خانه را به صورت رهن کامل، مثلا 60 میلیون تومان رهن کامل می دادیم. بعد از گرفتن پول رهن هم بلافاصله فرار می کردیم.

با اعتراف این مرد هردوی آنها بعد از دستگیری به دادسرای ناحیه 16 تهران انتقال یافتند تا تحت بازجویی قرار بگیرند. تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------