کلاهبرداری 25 میلیاردی از زائران عتبات عالیات



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری 25 میلیارد ریالی از زائران عتبات عالیات با شگرد اعزام به مبلغ پایین‌تر از قیمت واقعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی قدمی در این خصوص افزود: با اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات با شیوه ثبت نام با مبلغی پایین‌تر از قیمت سازمان حج و زیارت، موضوع در دستور کار تیم مجربی از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد خانمی از سال 1389 تاکنون در زمینه اعزام تورهای زیارتی و سیاحتی در یکی از استان‌های همجوار با قیمتی کمتر از قیمت واقعی سازمان حج و زیارت فعالیت داشته و تعدادی از هموطنان را نیز اعزام و با این روش متقلبانه اعتماد متقاضیان بیشتری را جلب کرده است.

وی اظهار کرد: با انجام تحقیقات گسترده محل های احتمالی تردد و مخفیگاه متهم شناسایی شد و سرانجام وی در اقدامی ضربتی در شهر تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قم منتقل شد.

قدمی افزود: متهم با اعتراف صریح به اتهامات خود به کلاهبرداری از یکهزار و 500 نفر با مبلغی در حدود 25 میلیارد ریال اقرار کرد.

وی با هشدار به متقاضیان اعزام به عتبات عالیات، افزود: شهروندان فریب اینگونه افراد را نخورند و طبق موازین سازمان حج و زیارت در خصوص سفرهای زیارتی اقدام کنند تا زمینه برای کلاهبرداری این گونه افراد فراهم نشود.


 اخبار  حوادث  - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------