راز قتل زن جوان در هاله‌ای از ابهام/ متهم: من زنم را نکشته‌ام



جلسه محاكمه مرد جوانی كه متهم است همسرش را در پی اختلافات خانوادگی به قتل رسانده به دلیل فوت نا به هنگام پدر مقتول به روزهای آینده موكول شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، هشتم شهریورماه سال 91 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در پاكدشت ورامین به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس های اولیه نشان داد كه زن جوان با ضربه چاقو به قتل رسیده است. پدر و مادر مقتول در اظهارات نخست خود از دامادشان شكایت كردند و به پلیس گفتند: دامادمان با دخترمان اختلاف داشت. حتی بعد از جنایت همسایه های دخترم گفتند بالاخره این مرد كه مرتب همسرش را كتك می زد او را كشت. یكبار هم دخترمان را بالای كوه برده بود و می خواست او را به قتل برساند.

با این اظهارات، مرد جوان خیلی زود از سوی پلیس بازداشت شد و در بازجویی ها هرگونه قتلی را انكار كرد. وی به ماموران گفت: با همسرم اختلاف داشتم ولی او را نكشتم. روز او مقداری گوشت خریده بود و داشت آنها را خورد می كرد. در آن بین با من درگیر شد و گفت كه چرا ماشینت را به برادرت داده ای. باید بروی و آن را پس بگیری. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم كه ناگهان چاقو را به شكم خود فرو كرد و خودش را كشت.

سرانجام متهم از سوی دادسرا مجرم شناخته شد و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

این مرد صبح امروز برای برگزاری جلسه محاكمه به دادگاه كیفری منتقل شد ولی به دلیل فوت نا به هنگام پدر مقتول این جلسه به روزهای آینده موكول شد تا كارهای انحصار وراثت انجام شود.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------