عشق و رسوایی زن زندانبان به یک زندانی



پلیس نیویورک اعلام کرد که زن زندانبانی که برای فرار دو زندانی از زندان ایالتی نیویورک تجهیزاتی فراهم کرده به یکی از آنها علاقه‌مند بوده است. به گزارش پلیس این زن زندانبان به نام «جویس میشل» که به جرم همدستی با دو زندانی فراری «ریچارد مت» و «دیوید سوئیت» دستگیر شده برای آنها وسایل مکانیکی حفر کانال فراهم کرده و با یکی از این دو زندانی قرار ازدواج گذاشته بود.

 اطلاعات جدید پلیس حاکی است جویس میشل زندانبان علاقه شدیدی به ریچارد مت داشت و با هم قرار گذاشته بودند پس از فرار، یکدیگر را در نقطه‌ای از جنگل ملاقات کنند و قرار ازدواج‌شان را بگذارند.

 

این زن زندانبان همچنین از دو زندانی قول گرفته بود در صورت موفقیت در فرار به سراغ شوهرش بروند و او را به قتل برسانند. از سوی دیگر مدارکی به دست آمده که ریچارد مت در طول گذراندن محکومیت خود در زندان نقاشی‌های بسیار هنرمندانه‌ای از افراد مشهور امریکا همچون اوباما، اپراوینفری، هیلاری کلینتون و آنجلینا جولی کشیده است و به گفته پلیس، خلق آثار هنری در سلول این زندانی سبب شده بود زن زندانبان نسبت به او علاقه‌ مند شود و با هم قرار ازدواج بگذارند. جان مولیگان که زمانی همسلولی مت بوده، می‌گوید: در پس چهره تاریک و قاتل‌گونه ریچارد وی دارای طبعی شاعرانه و هنرمندانه نیز بود او آثاری به یادماندنی از هنر خود بر جای گذاشته است و من 10 نقاشی او را با خود به خانه برده‌‌ام.

 

به گزارش پلیس هر دو زندانی به جرم قتل محکوم به زندان شده بودند که دادگاه یکی‌شان را به حبس ابد و دیگری را به 25 سال زندان محکوم کرده است. پلیس ایالتی نیویورک این زندانیان فراری را بسیار خطرناک توصیف کرده و جست‌وجوها برای یافتن آنها ادامه دارد.


  اخبار   حوادث   - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------