فحاشی قاتل خوشحال به خانواده داغدار/ قاضی: اعدام مانع بروز مجدد جنایت نمی‌شود! +عکس



به گزارش پلیس نیوجرسی پس از اعلام حکم قاتل در دادگاه نیوجرسی قبل از خروج آنان از جلسه دادگاه با خانواده قربانیان درگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "جرج ادی" 20ساله به اتهام قتل در یک تیراندازی مرگبارکه در سال 2014 منجر به مرگ "جیمل کوک" 22 و دوستش"شاون اسپنسر" 21 ساله شده بود در دادگاه روز گذشته محاکمه و به 75 سال زندان محکوم شد.

بنابر گزارش پلیس خانواده‌های دو قربانی که در دادگاه حضور داشتند به حکم اعلام شده برای قاتل فرزندانشان اعتراض کردند و از قاضی خواستار تجدید نظر در صدور حکم محکومیت وی شدند.

 

اخبار,اخبارحوادث , قاتل


خانواده‌های قربانیان از هیئت منصفه و قاضی خواستار حکم اعدام برای "جرج ادی" 20ساله که در زمان ارتکاب قتل 19ساله بود، شدند.

پس از پایان جلسه دادگاه زمانی که مامورین پلیس قصد انتقال متهم به خارج از دادگاه را داشتند ، میان "جرج ادی" و خانواده‌های قربانیان درگیری فیزیکی سر گرفت.

به گفته یکی از شاهدین در ابتدا"جرج" که بسیار از حکم دادگاه رضایت داشت ، پس از گفتن جملات بسیار زشت به خانواده قربانیان به قدری آنان را خشمگین کرد که باعث درگیری میان هر دو طرف شد.

اخبار,اخبارحوادث , قاتل


"جرج ادی" ادی به اتهام قتل عمد، سرقت خودروی قربانیان و همچنین چندین فقره سرقت از منازل متهم شده بود.وی در گذشته نیز به اتهام حمل سلاح غیر قانونی بازداشت شده بود.
 
به گفته قاضی،‌ اعدام ادی با تزریق سم یا روش های دیگر نمی تواند به طور حتمی مانع از بروز جرایم مشابه این چنینی شود.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------