انکار قتل پسر معلول در دادگاه



مرد معتاد که به اتهام قتل پسر معلول پای میز محاکمه قرار گرفته بود، در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.

به گزارش جام جم، هشتم فروردین سال 92 قتل پسر جوانی در بلوار کشاورز به پلیس گزارش شد که ماموران پس از حضور در محل قتل دریافتند، پسر جوان با ضربه های چاقو به قتل رسیده است. در ادامه با شکایت خانواده پسر جوانی که ناپدید شده بود، هویت مقتول به نام کیان شناسایی شد.

یک روز بعد هم قاتل او دستگیر شد که در بازجویی ها با اعتراف به جنایت گفت: شب حادثه به عنوان مسافر سوار خودروی مقتول شدم. موادکشیده بودم و حال مناسبی نداشتم. با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به مقتول زده و بعد جسدش را در کنار خیابان رها کرده و با خودرو فرار کردم.

متهم به قتل صبح دیروز در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و پدر مقتول برای او درخواست قصاص کرد و گفت: پسرم مبتلا به بیماری سی پی (معلولیت مغزی و عصبی) بود و با وجود آن تا مقطع فوق لیسانس درس خوانده بود.

مرد جوان هم در دفاع از خود گفت: اعتراف قتل را قبول ندارم و هر اعترافی کردم به خاطر برادرم بود. او را بازداشت کرده بودند و زندگی اش در خطر بود. من هم برای رهایی او به قتل اعتراف کردم. شب حادثه برای خرید مواد مخدر از خانه خارج شده و با خودرو رو به رو شده و از داخل آن سرقت کردم. من او را نکشتم و نمی دانم قاتل او چه کسی است. در ادامه قاضی باقری بخشی از اعترافات متهم را خواند که گفته بود به خاطر نوع رفتار مقتول دست به قتل زده که متهم مدعی شد این اعترافات دروغ است و برای نجات برادرش چنین حرفی زده است.

با پایان جلسه رسیدگی قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------