سرکیسه کردن دختران و پسران در سایت‌های رنگارنگ همسریابی



سایتهای که به عنوان همسریابی فعالیت می کنند با جمع آوری اطلاعات ، عکسها و سایر مواردیکه در این سایتها توسط مراجعین به امانت گذاشته می شود سوء استفاده می کنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: مدتی است در فضای مجازی سایتهای متنوع و رنگارنگی با طراحی های خاص و جذاب با عنوان همسریابی فعالیت می کنند که از نظر قانون فعالیت اینگونه سایتها ممنوع و غیر قانونی است.

سرهنگ محمد "قاسملو " تصریح کرد: گردانندگان این سایتها کلاهبردارانی هستند که از اطلاعات ، عکسها و سایر مواردیکه در سایتها توسط مراجعین به امانت گذاشته می شود سوء استفاده می کنند.

این مقام انتظامی افرود: این فقط یک روش سوء استفاده است که این کلاهبرداران پا را از این نیز فراتر نهاده و با ایجاد صفحات فیشینگ در این سایتها اقدام به کلاهبرداری های مالی نیز می کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد  : بنابراین ما به کاربران عزیز اینترنتی توصیه می کنیم گول این سایتها را نخورند و مطمئن باشند با ورود و ثبت نام در این سایتها حتماً به نحوی از آنها سوء استفاده خواهد شد پس بهتر است با دست خودمان زمینه ی کلاهبرداری و سوء استفاده را برای دیگران فراهم نکنیم ، متاسفانه در برخی از موارد آسیبهای اخلاقی ، مالی و ... که به افراد وارد می شود غیر قابل جبران بوده و یک عمر گریبانگیر آنها می شود.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------