تبرئه تنها متهم قتل دختر 8 ساله در میگون



پرونده قتل دختر هشت ساله که قربانی انتقامی کور شده بود با تبرئه تنها متهم پرونده پیچیده‌تر شد.

به گزارش جام جم، ساعت ۷ صبح نهم اسفند سال 90، دو خواهر برای رفتن به مدرسه ، خانه را در یکی از روستاهای میگون در لواسانات ترک کردند. پس از رسیدن به سر کوچه خواهر بزرگ تر وارد مغازه ای شد تا برای حدیثه هشت ساله خوراکی بخرد، اما وقتی بیرون آمد اثری از خواهرش نبود.

او به جستجو در اطراف پرداخت اما اثری از خواهرش نبود به همین خاطر به خانه بازگشت و موضوع را به پدر و مادرش اطلاع داد.

در ادامه، جستجوی اهالی در منطقه آغاز شد، اما هیچ ردی از حدیثه به دست نیامد والدین این دختر با مراجعه به پلیس به طرح شکایت پرداختند. سرانجام عصر همان روز یکی از اهالی جسد سوخته ای را در استخر یک باغ در آن منطقه پیدا کرد. با حضور ماموران در محل مشخص شد، جسد متعلق به دختر بچه ای است که چند ساعت از قتل او می گذرد.

خانواده حدیثه پس از مشاهده جسد سوخته دخترشان، او را شناسایی کرده و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. بررسی های پلیسی نشان می داد، دختر بچه قربانی انتقامی کور شده است.

تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت به بن رسیده بود تا این که مردی با مراجعه به ماموران گفت: روز حادثه حدیثه را سوار بر خودروی مردی به نام فرشید دیدم.

پس از این ادعا فرشید احضار و تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر هرگونه جرمی شد. این در حالی بود که یکی از اهالی نیز به ماموران گفت: روز حادثه فرشید را در حال آتش زدن جعبه های چوب در باغی دیده است.

پس از تکمیل تحقیقات با توجه به دلایلی که علیه فرشید مطرح شده بود، بازپرس برای او قرار مجرمیت به اتهام قتل عمد صادر کرد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهم در شعبه 71 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت. اولیای دم در این جلسه برای قاتل دخترشان تقاضای قصاص کردند.

فرشید نیز در دفاع از خود گفت: مرا بی گناه دوسال زندانی کرده اید. من قتل انجام ندادم و انگیزه ای برای ارتکاب آن هم نداشته ام به همین خاطر درخواست دارم حکم برائت من صادر شود.

در ادامه یکی از شاهدان در جایگاه قرار گرفت و مدعی شد، روز حادثه حدیثه سوار خودروی پرایدی در کنار فرشید نشسته بود.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و فرشید را از اتهام قتل تبرئه کردند.


   اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------